|
Em 2004
|
View this Thread in Original format
| St_Andrew |
Idag drar det igång :D
Portugal vs Grekland klockan 18 ikväll på tv4 :toocool: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
Idag drar det igång :D
|
bevare mig väl. det här ska jag inte titta på. Möjligen om Sverige går till final :D |
|
|
| ScuL |
:nervous:

de har spelat sååååååå dåligt att de förtjäner att förlora allt. :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Glorie
bevare mig väl. det här ska jag inte titta på. Möjligen om Sverige går till final :D |
Då vet vi att du inte har intresse för detta i alla fall ;)
Själv ska jag se rubbet så man har koll på våra chanser att slå andra lag i en eventuell match framöver... |
|
|
| ShyTrance |
vem vinner em då ? vad tror ni ?
jag hoppas att Sverige går långt men jag vill att Portugal lr Spanien ska vinna... :) |
|
|
| SMC |
ITALIA! :crazy:
 |
|
|
| hustler |
SWE-BUL 2-1
SWE-ITA 1-1
Mitt tips för dom matcherna i alla fall. Får hoppas att Källström tar sitt ansvar och regerar på mittfältet. :) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SMC
ITALIA! :crazy:
|
naaah, ni kommer få såååå mkt stryk :p |
|
|
| RebeL9 |
hoppas som vanligt på Holland. Har alltid gillat deras fotboll. Och Ajax fotbollsakademi skolar ju några av europas bästa spelare =)
Fast värst av allt är att jag missar nästan hela EM. Åker till Asien på tisdag =( |
|
|
| Amnezia |
yaay..fn va najs detta blir....förfest me em premiär ikväll.....å på månndag börjar allvaret:cool:
:toocool: :toocool: |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Glorie
bevare mig väl. det här ska jag inte titta på. Möjligen om Sverige går till final :D |
exakt |
|
|
| RebeL9 |
| ledset ägda Portugal blev =)=)=)=)=)=) |
|
|
|
|