|
Het grote TA-foto-topic (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| jp |

Winterlandschap

Deze appel is in de war |
|
|
| Blik |
Ik heb net ook een paar fotó's genomen, op lage kwaliteit 640 x 480. Over de kwaliteit ben ik niet zo tevreden (foto's zijn ook niet bijzonder goed) Helaas geen foto's van de vallende sneeuw.
fototjes zijn allemaal rondom het huis gemaakt
achtertuin

microfotografie 1

microfotografie 2

oprit + huis buren

voortuin + huis buren
 |
|
|
| Daveje |
| quote: | Originally posted by jp
Gevelsteen: hoek Palmstraat/Lijnbaansgracht (even kant)
Die apartementen aan het Karthuizersplantsoen zien er van buiten niet zo bijzonder uit maar binnen is het een en al luxe :eyes: |
palmstraat is bij mij om de hoek precies, vandaar dat dat plaatje zo bekend voorkwam.. me zusje speelt vaak in die speeltuin voor dat pand, ze heeft nog is met kluivert en ze kinderen gevoetbald:cool: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Daveje
palmstraat is bij mij om de hoek precies, vandaar dat dat plaatje zo bekend voorkwam.. me zusje speelt vaak in die speeltuin voor dat pand, ze heeft nog is met kluivert en ze kinderen gevoetbald:cool: |
Lol, ik had nu al wel een reply verwacht op het woord zusje, in de trant van "Pics or stfu!" :D |
|
|
| Daveje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Lol, ik had nu al wel een reply verwacht op het woord zusje, in de trant van "Pics or stfu!" :D |
:nervous: nu je het zegt.. :nervous: |
|
|
| jp |
| Dit is inderdaad een plaatjes of hjb thread dus... |
|
|
| jp |
Zat net in m'n oude foto's te bladeren en kwam deze tegen van Loveparade 2002:

Welke 3 (of meer) bekende "harde" DJ's herken je? :D |
|
|
| eieregooie |
Alleen Yoji :D
Of is dat mevr Kruse die erboven staat? :p |
|
|
| jp |
3 koppen rechts van Yoji staat Charly Lownoise
En boven Charly staat Cosmic Gate :) |
|
|
| eieregooie |
Verdomd :toothless
Alleen die sportschool in t wit herken ik sowieso niet :p |
|
|
| jp |
Effe chillen met de homies

Brugge (jammer dat het in Belgie ligt)

Amsterdam
 |
|
|
| eieregooie |
| Lijkt de hofvijver wel ;) |
|
|
|
|