|
Het grote TA-foto-topic (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
PSV was goed bezig. Oprollen die Ossenaren :)
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
lol, heb je feyenoord ook gezien?? wedstrijd was zo saaiii dat de supporters met sneeuwballen gingen gooien:D
viel me noog mee dat ze niet op de spelers gooiden |
haha, zag er zeker vet uit :p Vond het ook interessanter dan de wedstrijd. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by moogwai
PSV was goed bezig. Oprollen die Ossenaren :)
|
Ik vond het ook wel leuk om te zien hoe die speler van TOP Oss helemaal uit z'n dak ging toen hij de 5-1 scoorde... :D |
|
|
| Jappio |
t wordt weer zomer!!
18:55:

19:03:



19:06:

19:10:

In 2 weken van winter naar lente. Wat een vreemd land is dit toch :toothless |
|
|
| Remy D |
| beter post je recente foto's van je zusje. :tongue2 |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Remy D
beter post je recente foto's van je zusje. :tongue2 |
:stongue: :haha: hoe voorspelbaar! :haha: :stongue: |
|
|
| Roger |
| mooie zonsondergang:) |
|
|
| SnuggLe |
| Ik heb ook wat foto's vanaf het dak gemaakt, maar toen overdag. Zal er vanavond bij zonsondergang nog wat maken, post ik ze ook wel. |
|
|
| Jappio |
| mijn dak is net te laag om echt mooie foto's te maken; maar goed vond het resultaat ook niet slecht :) |
|
|
| jp |
Verse pics uit Grindelwald/Wengen (CH)

 |
|
|
| robin |
Die een na laatste is vet!
Ik zal zo ff mijn vakantiepics uitzoeken |
|
|
| HBtje |
| Dat Wengen is een klein plaatsje waar in 1969 een James Bond film is opgenomen (On Her Majesty's Secret Service). Ben je op de top van die berg ook geweest JP? |
|
|
| jp |
Dat is de Schilthorn in Murren (ook skigebied)
Wengen = Lauberhornrennen (meest beruchte worldcup afdaling ter wereld)
Oh trouwens, vrijdag zaten we in de trein met Rene Mioch, Daan Laroo en die meid van Snowmagazine. Die maakten opnamen van Grindelwald. M'n broertje de hele tijd vol in beeld, ik zat gelukkig naast de cameraman aan de andere kant. Bij het wegrijden van de andere trein (overstappen op 2000m) werden we allebei in beeld genomen.
Ben benieuwd wanneer ze het uitzenden. Dat zal wel in december zijn. Ze moet wel leren hoe ze Scheidegg uitspreken, en eens opzoeken wat een tandradbaan is :D |
|
|
|
|