|
Het grote TA-foto-topic (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Ik heb de auto 30 minuten geleden sneeuwvrij gemaakt
Voor Jan Doedel dus :mad:
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Anders hebbie morgenochtend niks te doen :o |
|
|
| jp |
| Ik ben vrij morgen want ik ga naar Pisvee - Strop Oss :toocool: |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by New Wave
very easy :p |
:wtf: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Ik ben vrij morgen want ik ga naar Pisvee - Strop Oss :toocool: |
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb de auto 30 minuten geleden sneeuwvrij gemaakt
Voor Jan Doedel dus :mad:
|
Vette striping op je h00d |
|
|
| jp |
| Weet je precies waar de verstevingsbalken zitten :p |
|
|
| DJ_Siesta |
| beter! begint hier ook weer beetje te sneeuwen |
|
|
| jp |
Wanneer houdt het eens op? :eek: |
|
|
| DJ_Siesta |
niet e jij he ;) check dit maar eens

Hier nog wat fotos van mn neef


 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
|
VET!
Ik ga zo maar eens naar Waardenburg heen en weer glijden :D
Hier is t net zoals bij JP ongeveer... alleen is hier de smurrie op de weg weer lekker opgevroren :) |
|
|
|
|