|
Het grote TA-foto-topic (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Daarbij komt eigenlijk ook nog dat ik deze foto nu wel genoeg heb gezien overal, ik word er persoonlijk niet echt vrolijk van. :( |
Hoezo? Volgens mij kijkt hij alleen of er geen vuil onder z'n nagels zit :toothless |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Nissan S-Cargo ('slak'): erg zeldzaam en buitengewoon lelijk :haha:

|
Wtf is dat nou weer :wtf: |
|
|
| eieregooie |
| DAT is nou lelijk :p |
|
|
| Eye-Riz |
| het autootje van oma Duck :p |
|
|
| kolkiewolkie |
Zo'n HOK staat er bij ons ook al jaren in de buurt! Terecht dat deze nooit officieel verkocht zijn in NL! Horizonvervuilend, kotsopwekkend japans KROT!
Afvoeren en verschredderen is het enige juiste lot voor deze belediging van de term 'auto' :p . |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Waarom, het gaat hier toch om eigen gemaakte foto's?? En volgens mij heeft JP deze toch echt niet zelf gemaakt... :conf:
Daarbij komt eigenlijk ook nog dat ik deze foto nu wel genoeg heb gezien overal, ik word er persoonlijk niet echt vrolijk van. :( |
wat is er mis mee :conf: en deze heeft JP echt wel genomen. Daarom kon die jongen ook een paar dagen niet lopen.:D |
|
|
| jp |
| :stongue: Is nu eenmaal erg goedkoop zo'n heroine-schandknaap ;) |
|
|
| John |
Wat fotos van mij.. gemaakt met sony dsc p71. heb ze alleen aangepast voor internet, dus de fotos zien er nog schraler uit dan ze al zijn (qua kwaliteit).
hmmja je studeerd bouwkunde of niet..Sydney, NSW, Australie
Abel Tasman National Park, Nieuw Zeeland. Deze foto wordt hoogstwaarschijnlijk gebruikt voor een of andere telefoonkaart daaro (Y)
voor LOTR fans, de skyline van Mordor. ook in NZ

Mirror Lakes, NZ
Milford sound, NZ

Ayers Rock bij zonsondergang, NT, Australie

Overstekend wild? Kakadu National Park, NT, Australie

Whitsunday Islands, QLD, Australie

Whitsunday Islands, QLD, Australie

The Maheno shipwreck, Fraser Island, QLD, Australie

Victoria Bitter bij t kampvuur, Fraser Island, QLD, Australie

Niet zon hele beste foto, maar dit was best lekker wakker worden. Met uizicht over zee (Y). als je goed kijkt zie je mn eigen gebouwde damwand:) (we lage precies op de vloedlijn). Byron Bay, NSW, Australie)
In Singapore is het hard zoeke naar oosterse dinge :)

Pancake Rocks, NZ

Camping in de jungle, NZ

Franz Josef Glacier, NZ

Lekker in je remi rije in de Outback. SA, Australie

Wat dichter bij huis: Strand van Renesse

Zomer in Nederland?

Mn hond in t bos bij Breda

Toren van Pisa, Italie

Kerktore van de kathedraal van Florence, Italie

Deiva Marina, Italie

Zonsondergang bij Sempachsee (dacht ik), Zwitserland

Zwaantjes in Zwitserland

Vuilnis in Luxemburg :D

En tot slot wat te drinken. :) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by John

The Maheno shipwreck, Fraser Island, QLD, Australie
|
bizarre foto zeg.
zitten trouwens echt vette landschappen tussen. |
|
|
| Matthijs |
| Mooie foto's hoor John, ziet er echt indrukwekkend uit allemaal! |
|
|
| jp |
Deze thread maar weer eens reanimeren...
20 min geleden uit het raam |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by John

Lekker in je remi rije in de Outback. SA, Australie |
Hier zou ik zo enorm hard gaan rijden he :D |
|
|
|
|