|
Het grote TA-foto-topic (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hou je bek :)
EJH mensen van de ouwe garde, kenne jullie deze nog :p?:

|
En ineens zijn de Tokkies niet eens zo lelijk meer. :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
lol wanneer was dat ook alweer? 2001 toch? |
Mwjha klopt. :) |
|
|
| Muppet |
| @franzelare, nog wat nieuw-zeeland foto's??? Ga er in januari voor 6 maanden heen, backpacken...hopen dat alles zo mooi is gebleven! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hou je bek :)
EJH mensen van de ouwe garde, kenne jullie deze nog :p?:

Zo vind je nog eens wat als je je kamer aan het uitmesten bent :p
Glanis, jij staat hier ook nog op.:p |
lol :D
Ehm... Ding, Snug, Magrec, Proxy, New Wave voor Glanis en Jukx am I right? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hou je bek :)
EJH mensen van de ouwe garde, kenne jullie deze nog :p?:

Zo vind je nog eens wat als je je kamer aan het uitmesten bent :p
Glanis, jij staat hier ook nog op.:p |
Whahahahaha LOL!
Dit was mijn aller allereerste meeting volgensmij. Tim keek me echt zwaar pissig aan van "Gvd, stomme Kut-RMF-er!". Lol! :)
Geweldige foto man. Goede ouwe tijd :)
Kunnen hier ook wel Nexus foto's gaan posten, die zijn nog meer LOL!
Alpha die cola over zichzelf mietert omdattie te hard ging :D
Ei: het is geen Jukx volgensmij, die is kleiner. Dacht dat die rechtse Akira ofzo was.... |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahaha LOL!
Dit was mijn aller allereerste meeting volgensmij. Tim keek me echt zwaar pissig aan van "Gvd, stomme Kut-RMF-er!". Lol! :)
Geweldige foto man. Goede ouwe tijd :)
Kunnen hier ook wel Nexus foto's gaan posten, die zijn nog meer LOL!
Alpha die cola over zichzelf mietert omdattie te hard ging :D
Ei: het is geen Jukx volgensmij, die is kleiner. Dacht dat die rechtse Akira ofzo was.... |
Nee das geen Akira.. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahaha LOL!
Dit was mijn aller allereerste meeting volgensmij. Tim keek me echt zwaar pissig aan van "Gvd, stomme Kut-RMF-er!". Lol! :)
Geweldige foto man. Goede ouwe tijd :)
Kunnen hier ook wel Nexus foto's gaan posten, die zijn nog meer LOL!
Alpha die cola over zichzelf mietert omdattie te hard ging :D
Ei: het is geen Jukx volgensmij, die is kleiner. Dacht dat die rechtse Akira ofzo was.... |
Nee hoe heet die ook alweer...post al heel lang niet meer.
haha wat een meeting was dat zeg...toen was ik nog 17 :eek: was ook mijn 1e ta meeting. Theesaus heeft daar toen ook rondgelopen alleen heeft ie ons nooit gevonden :p
Heeft anke die foto niet gemaakt?? |
|
|
| eXos |
Camera: Canon PowerShot A95
Borobudur, Yogakarta (Idonesia)


Vlucht Java-Bali

Uluwatu Tempel op rotspunt Bali


Tampak Siring Tempel Ceremony Bali

Bedugul -Bali

Nusa Lembongan - Bali


Heb ook nog foto's genomen met me Nikon D70. Is nog geen digitale helaas dus zal foto's nog wel eens een keertje scannen. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by magrec
Nee hoe heet die ook alweer...post al heel lang niet meer. |
Was dat niet Nastra Azurro? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Was dat niet Nastra Azurro? |
Jackpot, u gaat door voor de wasmachine.
Hij zie in ieder geval geen ene drol :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jackpot, u gaat door voor de wasmachine.
Hij zie in ieder geval geen ene drol :D |
woehooe :D
(nette review van die CD op PF trouwens, daar zat ik op te wachten.....was ik nog vergeten tegen je te zeggen :p))
Ik ben onder de indruk van veel foto´s hier, zitten echt hele mooie tussen!!!! :) |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
MAUAHAHAHA :D NOU, WAT EEN GEWELDIG COMMENTAAR, echt... het is maar goed dat het er bij staat, anders had ik niet geweten wat de kunstzinnige voorstelling op de foto's was geweest :p :p |
Tja :D |
|
|
|
|