|
Het grote TA-foto-topic (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
newweef toch mee?????? |
|
|
| jp |
| Nee dat was waarschijnlijk een neefje |
|
|
| New Wave |
| neu, al die kale gasten zijn my MF-ing homies! |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
neu, al die kale gasten zijn my MF-ing homies! |
mf-ing homies???????
je bedoelt assing holemates???? |
|
|
| jp |
Ik ben 2 uurtjes geleden even de stad in geweest om wat foto's te schieten. Effe wat sfeerbeelden van deze mooie stad :D
Foto's zijn klikbaar. Tien uitgezocht.

1

2

3

4

5

6
7

8

9

10 |
|
|
| New Wave |
Kwam je net van politiebureau 'warmoestraat' :p?
Hadden ze je laboratorum ontdenkt :p? |
|
|
| ZZandirt |
kvindvannie... te fake....laatste wekte wel een glimlach op (moest denken aan mijn eigen eos, die i kvoor zo'n opname midden op de weg zette.....krak.. auw.)
s/r rulez, jp!! :D |
|
|
| The Freezzz |
Respect Da Skillz :eyes: :eyes: :eyes: :eek: :eek: :eyespop: :eyespop: :crazy:
Mooie plaatjes man |
|
|
| New Wave |
| Paar keer sluitertijd van 1 a 2 seconde :p |
|
|
| ZZandirt |
respecting tha skillzz,,,, zeker bij jp...
geef slechts een mening.. (die ie toch wel kent)
volgens mij had ie gewoon een nieuwe belichtingsinstelling ontdekt, en p/o aan laten staan bij deze opnamen....:-)
pagina 467 van e nederlandse handleiding :D |
|
|
|
|