|
Het grote TA-foto-topic (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by New Wave
Paar keer sluitertijd van 1 a 2 seconde :p |
voor die tram had ie wel langer nodig...
moet wel zeggen dat ie ijskouwe handjes heeft..
(of tripod) |
|
|
| New Wave |
mwjha, die tram die gaat wel meer dan 5. JP, doe volgende keer effe in drukke straat effe 30 seconde. Iso op 80. weet niet of je dat kwa diafragma haalt met 11. Misschien met 200. :p
Dat die diafragma maar tot maximaal 11 gaat! brrr |
|
|
| jp |
Ik heb straatmeubulair gebruikt :o
Vandaar ook enkele rare composities, kon niet anders |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ik heb straatmeubulair gebruikt :o |
Joh :D
Weer je horizon he gozer! :D
Koop een statief met waterpas. :p |
|
|
| jp |
| Ik ben niet zo een fan van het fotograferen van gebouwen |
|
|
| New Wave |
| je doet het anders wel heel erg veel :p |
|
|
| jp |
| Aan de binnenkant ja, vooal hallen en clubs |
|
|
| New Wave |
Kheb me 1.3 MP camera van me telefoon even getest in het durrup. Ik moest toch weer even bewegen dus ik had weer de fiets gepakt. :p
Oldskool groentetuintjes in Hoevelaken:

Huische Hoevelaken: (hoofdkantoor van Bouwfonds)
 |
|
|
| jp |
| Big tour inderdaad zeg :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Big tour inderdaad zeg :eyes: |
Ik mag nog niet zo veel fietsen he van de dokter. Rustig aan beginnen. En Hoevelaken is niet zo groot. :) |
|
|
| jp |
| Heb je niet zo'n driewieler met electromotor dan? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Heb je niet zo'n driewieler met electromotor dan? |
Mag new wave niet bij jou achterop dan? :p |
|
|
|
|