|
Het grote TA-foto-topic (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
ik ben laatst weer bij Maryliz, mijn verloofde, geweest in Ft Lauderdale (Florida, VS).
Ben daar bijna 3 weken geweest.
We zijn onderandere naar Key West geweest, het strand van Ft Lauderdale een paar keer bezocht, lekker wezen fietsen, stappen en nog veel meer dingen natuurlijk.
Ik heb een aantal plaatjes geschoten daar, hier een selectie:
Fort Lauderdale Beach:








Een paar leuke jachten die lagen daar in de haven van Ft Lauderdale. Lagen daar voor 1 vd grootste Boat Shows ter wereld


Tijdens het fietsen ook nog wat plaatjes gemaakt:



Naar een American College Football Game geweest in Miami:

vanaf het stadion een mooi uitzicht op Downtown Miami

Tijdens de game:



Onderweg naar Key West




Key West




Zonsondergang, altijd een happening daar in Key West:


 |
|
|
| Asperge |
| Mooi foto's zeg! Daar zou ik ook nog wel eens een keer heen willen! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Asperge
Mooi foto's zeg! Daar zou ik ook nog wel eens een keer heen willen! |
Dank je ;)
Als je even nog een jaar wacht, heb je zelfs al een vakantieadresje
in Fort Lauderdale :D
moeten we elkaar natuurlijk wel een paar keer ontmoet hebben
ik laat niet iedereen binnen natuurlijk |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Dank je ;)
Als je even nog een jaar wacht, heb je zelfs al een vakantieadresje
in Fort Lauderdale :D
moeten we elkaar natuurlijk wel een paar keer ontmoet hebben
ik laat niet iedereen binnen natuurlijk |
Bel maar en kom naar een keer hier langs , dan kom ik binnenkort daar een keer langs :p |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Bel maar en kom naar een keer hier langs , dan kom ik binnenkort daar een keer langs :p |
Is prima.
Ik ben binnenkort 2 keer in Den Haag: 16 december en 26 december :D
Ik stuur je wel een pm;) |
|
|
| jp |
Volendam en Monnickendam :)






 |
|
|
| eieregooie |
| Schitterend JP :) |
|
|
| SnuggLe |
JP, kijk altijd met plezier naar je foto's! Zijn erg goed!
waar schiet je nu eigenlijk mee? |
|
|
| Neil CB |
Damn JP, zeker mooie foto´s.
Ik ben een rasechte Alkmaarder en ik kan wel zien dat je de mooie plekjes echt goed vast hebt weten te leggen ! Hulde :D |
|
|
|
|