|
Het grote TA-foto-topic (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Uit verveling de Mazda 323 GT van een vriend maar eens geshopped :D

 |
|
|
| SnuggLe |
Wat fototjes vanuit India (rest komt later)
CLICKABLE!!!

Varanasi, de heiligste plaats voor Hindu's...

De Taj Mahal vanaf de achterkant..

Orccha, een rustig plaatsje met VEEL mooie tempels!

De Golden Temple, de heiligste plaats voor Sikhs.... |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat fototjes vanuit India |
Mooi...
Hoe zat het daar met de vrouwen en bier? :p |
|
|
| New Wave |
Wat vinden jullie van mijn foto :D :
Ziet dat er niet heerlijk uit. :p Nog 2 weken en dan knippen en drogen. :D |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat vinden jullie van mijn foto :D :
|
Mooi.. Hoe zit het eigenlijk met het bier en de vrouwen? :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mooi.. Hoe zit het eigenlijk met het bier en de vrouwen? :D |
:D Atser. Italie is een land vol met mooie vrouwen, alleen jammer dat je er niet makkelijk aan mag zitten :p Bier al 3 jaar niet meer :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mooi...
Hoe zat het daar met de vrouwen en bier? :p |
Vrouwen: mooi, maar onbereikbaar
Bier: veganisten/vegetariers: bijna geen bier te verkijgen. De keer dat het er was heeeeel erg dronken geworden van de 0,65 L flessen Fosters met wat Engelsen, 2 ieren, een schot en een Australier. Was super :D
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Mooi.. Hoe zit het eigenlijk met het bier en de vrouwen? :D |
Tim en bier: een no-no
Tim en vrouwn: helemaal een no-no :p
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat vinden jullie van mijn foto :D :
Ziet dat er niet heerlijk uit. :p Nog 2 weken en dan knippen en drogen. :D |
Ik wil wat kopen van je!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| jp |
 
Ook dit is niet verkeerd :D |
|
|
| New Wave |
| Volgend zomer maar een sticky laten maken voor onze projecten JP! :o |
|
|
| jp |
| Projecten zijn cool :o |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp

Ook dit is niet verkeerd :D |
Jij denkt ook, gelijk maar wat luchtafweergeschut dr bij? :D |
|
|
|
|