|
Het grote TA-foto-topic (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Fotos van een rondrit door de Alblasserwaard:

Foto van m'n autotje bij zonsondergang.

De Graafstroom en zijn oevers.

Watersport bij zonsondergang.
Vorig week een lang weekend in Frankrijk geweest voor de Tour de France, 2 etappes gevolgt:

Juan Antonio Flecha Giannoni.

Mechaniek van de Pinarello fietsen.

Zomaar een straat in hartje Parijs.

Tsja, je kon er niet omheen natuurlijk...

Floyd fills zijn voids met testosteron.

Het pitorekse dorpje waar wij verbleven tijdens de TdF2006.

Onze Haagse krullenbol in aktie.

[mr t]I aint no using any drugs you fo![/mr t]. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Chicane
Fotos van een rondrit door de Alblasserwaard:

Zomaar een straat in hartje Parijs.
|
Dit herken ik nog wel! :D
Auto's gewoon bumper tegen bumper geparkeerd. Kom daar maar eens uit :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by AirPole
Auto's gewoon bumper tegen bumper geparkeerd. Kom daar maar eens uit :) |
Pff... je hebt toch een stuur of niet? |
|
|
| Siesta |


2 vette fotos van hier uitde buurt gemaakt door 2 vrienden van me :eek: |
|
|
| jp |
Vanmiddag genomen bij het IJsselmeer (met GSM):





 |
|
|
| X-Tune |
| jp, wat voor een GSM (gebruiken jullie dat woord ook?) heb je? |
|
|
| robin |
Geen Snoer Meer :D
Ja, maar meestal gewoon mobieltje of telefoon :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by X-Tune
GSM (gebruiken jullie dat woord ook?) |
Wat denk je zelf?
| quote: | Originally posted by jp
Vanmiddag genomen bij het IJsselmeer (met GSM):
|
|
|
|
| eieregooie |
| Die van gister vonnik mooier :p |
|
|
| jp |
| Gisteren had ik het weer mee ;) |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by jp
Tweaked SE W800i :happy2: |
hoe tweak je die camera dan? |
|
|
|
|