|
Het grote TA-foto-topic (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by jp
Effe chillen met de homies

Amsterdam
|
Dat sex palace zie ik vanuit mn raam, die homies foto van je zit 50 meter hemelsbreed van me vandaan, maar wat me opvalt is dat bij jou de straat ook opengebroken ligt jp, zijn ze bij jou ook al zo lang bezig? Heb namelijk al een halfjaar geen weg noch stoep voor mn huis, ik word er niet goed van! |
|
|
| jp |
Die straat is de M.H.Trompstraat in West (bij Admiraal de Ruyterweg)
Ik woon hier:

En daar heb ik net Chocomel gehaald:

:D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
En daar heb ik net Chocomel gehaald:
:D |
Voor ons allemaal? |
|
|
| jp |
| Alleen voor geile beren |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by jp
Alleen voor geile beren |
 |
|
|
| robin |
Wie deelt er nou chocomel uit aan geile beren :confused:
:stongue: |
|
|
| Daveje |
| d8 dat die in de honden bisnix zat?:eek: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Daveje
d8 dat die in de honden bisnix zat?:eek: |
| quote: | Originally posten by Martin Gaus
ach als het maar voor 4 poten heeft |
:p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Alleen voor geile beren |
Galen Behr? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Galen Behr? |
:toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
!! Over 6 dagen mag ik ook snowboarden!
La toussuire/Le corbier (skipas voor beide dacht ik)
Ik eis (zou het op prijs stellen :happy2: ) als snuggle wat meer over zn reis en het gebied wil posten
:D
(kan niet wachten verdomme :D) |
*kuch* hier *kuch*
Was erg geslaagd, hoop alleen dat er sneeuw valt voor jullie. Het was te zonnig, niet goed voor de piste. Zit je in Corbier, of in La Toussiere? Apres Ski in Corbier is erg goed, de Gotcha bar op woensdag (met de Kretaboys) is zeer gezellig. Alle foute apresski foto's staan bij een vriend van me op de camera :D
Pistes zijn oke, lessen ook. Snowboarden is easy. Kon het niet, maar nu wel :D |
|
|
|
|