|
Het grote TA-foto-topic (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Vandaag niet veel bijzonders gefotografeerd :D

Georgina Verbaan heeft haar vervoermiddel geparkeerd

Dronkenlap

Ijsbeer of hond? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahaha LOL!
Dit was mijn aller allereerste meeting volgensmij. Tim keek me echt zwaar pissig aan van "Gvd, stomme Kut-RMF-er!". Lol! :)
Geweldige foto man. Goede ouwe tijd :)
|
:p, Dat viel best mee :D Gewoon niet kutten met Tranceaddict JA!! :D
Nexus foto's kijken mensen maar op Partyflock. Zitten inderdaad flink veel geestige tussen. :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
|
Ah, de roe... stoute kindertjes worden blijkbaar alweer in zakken gestopt |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ah, de roe... stoute kindertjes worden blijkbaar alweer in zakken gestopt |
Dat is een bezem... |
|
|
| HBtje |
| morgen vroeg opstaan en snieklaas op teevee kijkuhhhhh :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Hitman
Dat is een bezem... |
Wijsneus :p |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Hitman
Dat is een bezem... |
een bezem is toch een roe met een stok eraan?? :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by jp
it's the junk junk junk that makes the junkie
|
Deze foto hoort zeker ook in deze topic.. |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Remy D
Deze foto hoort zeker ook in deze topic.. |
Waarom, het gaat hier toch om eigen gemaakte foto's?? En volgens mij heeft JP deze toch echt niet zelf gemaakt... :conf:
Daarbij komt eigenlijk ook nog dat ik deze foto nu wel genoeg heb gezien overal, ik word er persoonlijk niet echt vrolijk van. :( |
|
|
| jp |
Nissan S-Cargo ('slak'): erg zeldzaam en buitengewoon lelijk :haha:

 |
|
|
|
|