|
Het grote TA-foto-topic (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| jp |
De weg is weg :whip:
Hoog en droog

Neoooooon
 |
|
|
| Dj_Day-V |
Van de laatste zomer :
http://img116.exs.cx/img116/8397/libel0li.jpg |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Brugge (jammer dat het in Belgie ligt)

|
Mwhehehe, hier ben ik ook langs gekomen met die boor-rondvaart :D
Brugge is opzich wel een lache stad om te chillen. Ik was er vorig jaar een lang weekend. Ook leuek platenzaak. Dockter Vinyl..staat alleen wel en slome vage gast achter de balie. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Effe chillen met de homies

|
haha die rechter ken ik wel. stond met carnaval in de ster in nieuwkuijk aan de deur. haha. niet iemand om ruzie mee te krijgen. |
|
|
| DJ_Siesta |
| he de Ster, dat is best een leuke togo, heb ik ooit nog eens staan draaien met dj cor :p (die dikke) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
he de Ster, dat is best een leuke togo, heb ik ooit nog eens staan draaien met dj cor :p (die dikke) |
wanneer???
de ster was vroagah echt the place to be, heb daar echt legendarische avonden meegemaakt in ijn leeftijdsperiode 14-17. tegenwoordig is het niet veel meer. met carnaval was het wel weer leuk maar op een normale zaterdag avond is het redelijk leeg. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by basvh
wanneer???
de ster was vroagah echt the place to be, heb daar echt legendarische avonden meegemaakt in ijn leeftijdsperiode 14-17. tegenwoordig is het niet veel meer. met carnaval was het wel weer leuk maar op een normale zaterdag avond is het redelijk leeg. |
30 mei 2004 was dat, was wel leuke togo. veel sletjes :D, heb toen ook met de eigenaar gesproken en die zei ook al dat het niet goed liep |
|
|
| Jappio |
| lol daar ben ik een jaar of 5 geleden ook nog is geweest toen we op met hemelvaart een weekendje in kaatsheuvel zaten. Wat een ballentent was dat toen al zeg. |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by basvh
wanneer???
de ster was vroagah echt the place to be, heb daar echt legendarische avonden meegemaakt in ijn leeftijdsperiode 14-17. tegenwoordig is het niet veel meer. met carnaval was het wel weer leuk maar op een normale zaterdag avond is het redelijk leeg. |
LOL! De Ster... ja... vroegah :toothless |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by M_Peror
LOL! De Ster... ja... vroegah :toothless |
Vroeger echt doldwaze avonturen meegemaakt door! Kwam je om 21 uur binnen en om 2130 volle bak tot 3 uur!
Helaas in de periode 2002/2003 heeft het management kapitale fouten gemaakt. Prijzen te ver verhoogd, geen vernieuwing qua muziek/decor/sfeer/uitstraling. En in 2002 een massale uitloop qua Ster-gangers die opeens naar house feesten gingen. |
|
|
| SnuggLe |
Wintersport in Le Corbier:
 |
|
|
| robin |
!! Over 6 dagen mag ik ook snowboarden!
La toussuire/Le corbier (skipas voor beide dacht ik)
Ik eis (zou het op prijs stellen :happy2: ) als snuggle wat meer over zn reis en het gebied wil posten
:D
(kan niet wachten verdomme :D) |
|
|
|
|