|
Het grote TA-foto-topic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Disney |
Leuke thread!
Al ben zelf geen fotograaf en sta ook niet graag voor de camera...
;) |
|
|
| Matthijs |
Hier ook nog een paar foto's van mij, op de eerste na allemaal gemaakt in Shanghai:
zonsondergang vanuit het vliegtuig boven Siberië

donkere wolken pakken zich samen boven het centrum van Shanghai
architectonisch kunnen we hier nog een voorbeeld nemen aan die Chinezen!

tsja als je zoveel meeneemt op je fiets móet je af en toe wel even uitrusten...
deze vind ik zelf wel goed gelukt vanaf een varend schip; net of die twee kranen dat gebouw de lucht in trekken.
de plaatselijke plantsoenendienst hard aan het werk!
de foto op zich is niet zo bijzonder, de sluitingstijd van die bar echter wel!! :D
 |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by Matthijs
deze vind ik zelf wel goed gelukt vanaf een varend schip; net of die twee kranen dat gebouw de lucht in trekken.
|
Optische illusie, altijd gaaf om te zien! |
|
|
| jp |
Half uurtje geleden gemaakt :)
 |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by franzelare
oke, toch dan maar ff wat van mij:

|
Nieuw-Zeeland?? Hebben mijn ouders volgens mij ook een foto van gemaakt |
|
|
| franzelare |
dat is the great desert road, het is daar helemaal kaal omdat je boven de 3000meter zit
en het is daar koud 's nachts in de winter hebben we gemerkt toen we onze camper daar naast de weg neer hadden gezet om te slapen :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Half uurtje geleden gemaakt :) |
Ben ik toch benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt geknutseld :) |
|
|
| Smirnoff |
Spaghetti !! :) ME @ Work. |
|
|
| Asperge |
| Ik maak ook weleens wat fotos maar er staan hier echt hele mooie tussen. Misschien dat ik binnenkort nog eens wat opzoek! |
|
|
| moogwai |
Erg vette foto's allemaal :eyes:
Ben zelf echt een fan van landschap foto's. In het verleden heb ik met een analoge camera ook onderhand heel frankrijk op de foto gezet tijdens de jaarlijkse zomervakantie :)
Met onze digitale camera heb ik eigenlijk nog amper foto's gemaakt, alleen wel een paar 'aparte' macro foto's, aleen heb ik dze niet op deze pc staan. Zal van 't weekend wel ff zoeken. |
|
|
| HBtje |
| w0000w JP, ik was ook in t westen van t land net, in Scheveningen, wel mooie zonsondergang gezien, maar de lucht was niet zo mooi als bij jouw o_O terrrrrrring :eyes: |
|
|
|
|