|
Het grote TA-foto-topic (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
oke, toch dan maar ff wat van mij:






 |
|
|
| SnuggLe |
| Jij met je bigass cam! Hier dat ding! :whip: :whip: |
|
|
| Matthijs |
| Hele mooie foto's Frans!! :eyes: Waar heb je ze gemaakt? |
|
|
| emma |
ja frans' pix zijn geweldig
maar ja, dat had ik je al gezegd he meneer de fotograaf .
ik weet niet of't aan fototoestel ligt of aan jou maar ze zijn prachtig; kunnen we geen doekjes om winden... |
|
|
| raoel |
Frans, met wat voor een camera zijn die pix gemaakt?
Echt strakke pix
En met name de eerste van sndh is erg mooi.
Enkele pix van mij. Heb er enkele uitgezocht van vakantie in marmaris. Daar ook veel foto's gemaakt van lasers in een discotheek, maar das allemaal een beetje standaard al zitten er erg gave bij.
Gemaakt met mijn Canon powershot A70 of met de A75 van een maat van me:
Klik op de pics voor groter formaat.
Ben benieuwd wat jullie nu goeie foto's vinden en waarom. Vin fotografie leuk en interessant, maar meningen tussen mensen lopen nogal uitéén heb ik het idee.

Iet wat langere sluitertijd, lichtexplosie heeft wel wat

Lichtval

This is me, erg cool IMO.

Tja, vet.

Jeepsafari, heeft iets die foto...
(misschien is het wel dat vrouwtje met dat witte broekje)

Macro, in het vliegtuig. |
|
|
| MaGiK54 |
Hiero een paar pics die ik en mijn maten in Mexico hebben gemaakt:
Big ass vlag
Helaas geen mooie dames in het zwembad
Uitzicht van balkon
Nog meer uitzicht van het balkon
Uitzicht vanuit je bed.
Daggie storm
Zonsondergang boven Cancun vanaf een boot
Maya tempel Chichen Itza |
|
|
| eieregooie |
Deze is ook van Dr Oetker... hij heeft m zelf niet gepost maar ik vind deze toch ook erg gaaf... vnl. vanwege de lucht :cool:

En dan nog wat pics van mezelf...
Zo zag het er van de winter uit...
Autopech in Belgie (check de driehoek :D):
Brakheid slaat toe...
Ook bij de poes...
Dampende bergen na pittige regenbui...
Sjah... en dan de zonsondergang he...
En dan hebben we hier nog zo'n typisch gevalletje van net jammer met een duif in Barcelona...
 |
|
|
| MaGiK54 |
| Fransje waar zijn die foto's gemaakt btw ?? |
|
|
| franzelare |
ik maak mijn foto's met een nikon D70 met als lenzen:
nikkor 17-55mm 2.8L AF-S DX
nikkor 70-200mm 2.8L AF-S VR
nikkor 50mm 1.4L AF
tamron 70-300mm 4-5.6LD AF
verder heb ik nog een nikon speedlight SB-800
de foto's die ik gepost heb zijn in nieuwzeeland gemaakt
zal ook nog eens ff wat van polen, tjechie en spanje opzoeken als ik tijd heb |
|
|
| HardKiller |
Mooie foto's :eyes:
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar Hardkiller, waar ben je overal geweest en waarom? |
Ik ben in China geweest, Egypte de VS en een aantal landen in Europa. Waarom? Vakantie :D
Je vroeg naar dat stuk op de muur; Je kon daar 2 kanten op, ik heb op het stijle stuk gelopen, na een aantal kilometer was er helemaal niemand meer te zien behalve een verdwaalde verkoper :) |
|
|
|
|