return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 
Het grote TA-foto-topic (pg. 32)
View this Thread in Original format
jp
Echt een poepland dat :happy2:
eieregooie
't volk wel jah :p
Rubenderonde
ahh La Défense *zucht*

Daar heb ik stage gelopen!
magikb
what kind of camera do you use JP? your pics are beautiful!
@win
quote:
Originally posted by Rubenderonde
ahh La Défense *zucht*

Daar heb ik stage gelopen!


En ik de polonaise met m'n klas een paar jaar terug! :toothless
eieregooie
quote:
Originally posted by @win
En ik de polonaise met m'n klas een paar jaar terug! :toothless


lol :toothless
Ouwe Dwaas
Mijn uitzicht vanuit de slaapkamer van mijn toekomstige appartement (mij en mn verloofde) in Ft Lauderdale, Florida (VS) :D,
nog een maandje of 5:




En wat mooie omgevingsshots in Maastricht en Valkenburg, waar we een paar dagen zijn verbleven, toen zij hier voor 3 maanden bij me was:







Loraine
quote:
Originally posted by ZZandirt
ik ben tot over mijn oren verliefd....:D

(op een volwassen vent nog wel!)



Whahahhahaha. Dirt toch ! :D
Zeg, waarom ga jij eigenlijk niet mee naar dat Belgensfeestje ? :o
Creamfields23
Hey ouwe vet plekkie daaro! :crazy: fap fap fap
ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine
Whahahhahaha. Dirt toch ! :D
Zeg, waarom ga jij eigenlijk niet mee naar dat Belgensfeestje ? :o



jawel hoor... je bedoelt de beta party?

AirPole
Niet zo artistiek als bijvoorbeeld de foto's van Jaypee, maar toch wel mooi, vind ik. Gister bij mij in de achtertuune! Owja, edit: geschoten met mijn Samsung D500. Kan je nog best leuke foto's mee maken mijong! :D



robin
Tijd voor een paar vakantiefotos dan :)


"Gevaarlijk blauw busje voor berg" Naast de camping, waar we absoluut niet voor hoefte te reserveren, welke vol bleek te zijn.


Droge rivier bij Langentiere (150km noord van marseille, in de Ardeche) bij een temperatuurtje van zo'n 42 graden.


Berg vlakbij de camping, temperatuur nog veel hoger dan 42 graden. (vorig jaar is in dit gebied een grote bosbrand geweest, de resultaten daarvan zijn nog zichtbaar)


Zelfde verhaal


Wolkje.. binnen 10 min was het zo donker als de foto doet overkomen. De plensbui bleef uit, wel zagen we overal bliksem en hadden we disco verlichting :)


Originele foto van frans straatje, hier haalden wij sochtends brood :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 
Privacy Statement