|
Het grote TA-foto-topic (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp

Heeft een vriendin van me geschoten |
:stongue: Typisch Nederland... Op papier bedenken we overal de mooiste oplossingen voor, maar in de uitvoering ontbreekt hier nog weleens het een en ander aan! |
|
|
| John |

Olielamp zonder geest boven Den Haag.

Molen

Dezelfde molen maar dan wat dichterbij.

Bloempje. Helaas een beetje overbelicht op de blaadjes en volgens mij net niet helemaal goed scherp gesteld :/ (groene blaadje links onder en roze rechtsboven zijn scherper..)

Dezelfde bloem. Alleen nu is de achtergrond minder. Had em liever 2/3 zo als op bovenstaande bloem. Maar ja het bloempje zal ondertussen wel verwelkt zijn:)

Vond de wolken wel cool. Verder niet echt boeiend deze foto :p |
|
|
| Cosmic |
Beetje raar in deze tijd van t jaar misschien, maar dit was mn laatste 'echte' natuurfoto van dit jaar bij ons in de straat:
 |
|
|
| Unique2701 |


:sadgreen: :( :sadgreen: |
|
|
| John |
| wordt je toch met je neus op de feiten gedrukt. onvoorstelbaar eigenlijk... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by John
foto's
|
Welke camera heb je gebruikt? |
|
|
| jp |
| Dat zijn typische Canon plaatjes :o |
|
|
| SnuggLe |
Enkele foto's die we even hebben geupload in India:

Een vrouw die haar 'tanden poetst' met een stokje, met het water uit de Ganges.

Mensen die zich wassen in de Ganges

Orccha, een heerlijk klein dorpje met VEEL geweldige tempels.

Een schoolklas die we tegenkwamen in een tempel in Orccha...

Een 'holy man'...

De Taj Mahal!!

Isn't that sweet...

Anke had van aandacht niet te klagen :) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Dat zijn typische Canon plaatjes :o |
Echt typische A510 plaatjes ja :o
:stongue: :thepirate |
|
|
| New Wave |
| Ik vind die van John kwa kleuren zeer mooi. Blauw is blauw, groen is groen. Rood is rood. Niet echt flets. Helder. |
|
|
| John |
| quote: | Originally posted by robin
Echt typische A510 plaatjes ja :o
:stongue: :thepirate |
lol goed gezien :p ;)
maar is idd canon powershot a510. heb wel de contrasten wat verhoogt met photoshop. op mn computer komt alles er toch net iets vlakker uit te zien dan op het lcd scherm. en ik kan gewoon niet overweg met de instellingen :D |
|
|
|
|