|
Het grote TA-foto-topic (pg. 31)
|
View this Thread in Original format
| jp |
:D
Voertuigsoort Personenauto
Merk HONDA
Handelsbenaming CIVIC 3D 1.5 DXI E2
Kleur(en) Zwart
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1493 cm3
:nervous: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by eieregooie
JP in da howwwwse!
:D |
jojojo
moet dat niet 13 zijn?? :D:stongue:
wel een echte jp bak hmzz? |
|
|
| New Wave |

Mooie ouwe boerderij in Hoevalaken

Hoevelakense beek.

Nieuwbouw rukt op, het mooie boeren landschap van Hoevelaken zal snel minder worden. Schande!

Mooie blauwe lucht boven hoevelaken.

Laagje sneeuw over de mooiste akkers van nederland. Hoevelakens trots! |
|
|
| jp |
Wat romantisch :)
Aurelie zal het prachtig vinden |
|
|
| jp |
Vandaag in Parijs geschoten met m'n GSM :)




 |
|
|
| Frenkieee |
| Geen onaardige telefoon heb je dan! |
|
|
| jp |
Nee klopt :D
Hier nog 2 uit Frankfurt (ook GSM)
 |
|
|
| AirPole |
Kerel, kerel, kerel, wat voor telefoon heb je dan wel niet??
:D |
|
|
| Chicane |
| Nokia N9x of N7x? 2 Megapixel cameratje lijkt wel :) Je kan nog goed de ruis zien op lichtere plekken in de foto's, maar zeker geen verkeerde foto's :D |
|
|
| jp |
| Tweaked SE W800i :happy2: |
|
|
| eieregooie |
| *zucht* ik wil ook weer naar Frankrijk ofzo :) |
|
|
|
|