|
Het grote TA-foto-topic (pg. 24)
|
View this Thread in Original format
| Unique2701 |
| de post is ook geplaatst bij de Chillout Room :D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Gaan we engels praten :p ? |
Enig idee hoe lang ik hier mee bezig ben geweest? Als je een Nederlandse vertaling wil maken nou graag ;) |
|
|
| ZZandirt |
jp wat is union soup???
soort fnvbondgenoten-groentesoep??
(cool story verder....:-) lekker cycnisch.. mag dat wel) |
|
|
| jp |
| Er zitten een paar foutjes in maar dat kan gebeuren op de late avond |
|
|
| Matthijs |
| haha leuk verhaaltje met al die foto's JP, maar denk je hier nou mensen mee te trekken of juist weg te jagen? ;) |
|
|
| jp |
| Zo te lezen zal het aantal TA's dat Amsterdam aandoet weer gaan stijgen :D |
|
|
| jp |

Iets op je klompen aanvoelen

Vroooop vroooop vroeeeem vrooooooooooooeeeep

Magna Plaza

Het Achterhuis van Anne Frank, genomen vanuit de binnentuin (met dank aan een bewoner van de Keizersgracht) |
|
|
| New Wave |
| Vind ze iets te donker. Kon je niet stopje meer belichten? |
|
|
| jp |
| Tuurlijk zijn ze donker, want het is herfst en ik heb niet ingeflitst :o |
|
|
| jp |
| Ga fietsen of zo :haha: |
|
|
| Daveje |
| magna plaza! mooi gebouw, wel aardig om te shoppen ook, amsterdam is moooooooooi:eyes: |
|
|
|
|