|
Het grote TA-foto-topic (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| met een schroevendraaier en een hamer :tongue2 |
|
|
| SnuggLe |
| Gerrit, dikke foto's, die van die vrienden van je! TOp! |
|
|
| Chicane |
Nieuwe Neukia N80 telefoon gisteren eindelijk binnen gekregen, vandaag onder het rijden wat kiekjes achter het stuur van de himmel gemaakt:

Meerkerk, net voor de oprit A27 bij de McDonalds.

A27 Richting Utrecht, voorbij Lexmond/Vianen.

A16 Rotterdam (Kralingen) richting Barendrecht.

A16, nabij afrit Barendrecht.

Nogmaals.

Eveneens.
Opties van m'n foontje testen:

Feuteux van m'n hondje.

Nog een feuteux van m'n hondje. |
|
|
| basd |
| Tis dat je er effe bij zegt dat het een hond is.. Mijn gok was close-up van de pleepot. |
|
|
| Chicane |
| Dan zat je er niet ver naast, die hond lijkt ook op een pleepot soms : |
|
|
| domineesje |
| Ei lig gij nog niet maffen jong :whip: :conf: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by domineesje
Ei lig gij nog niet maffen jong :whip: :conf: |
Die was vannacht pas tegen vijven thuis na de FFWD Afterparty...gokje hoor :toothless |
|
|
| Loraine |

:stongue: :stongue: |
|
|
| Transara |
Charming, Loes, je staat er weer op je best op, zie ik...:crazy:
En, nee, nu niet uit wraak een achtelijke foto van mij posten:D |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
Charming, Loes, je staat er weer op je best op, zie ik...:crazy:
En, nee, nu niet uit wraak een achtelijke foto van mij posten:D |
Sorry, ik verstond je nie helemaal goed :clown:
...Kzit toch nog met een lichte gehoorbeschadiging na nachtje Asta :toothless

Oh wacht nu zie ik het....nee tuurlijk post ik geen moron pix van je, Saar :tongue2 |
|
|
| Transara |
Tja, als je m zo mooi voorzet, dan mag je verwachten dat hij erin gekopt wordt...:o
en :wtf: met je gehoorbeschadiging, je had doppen in je oren!:crazy: :stongue: |
|
|
|
|