|
Het grote TA-foto-topic (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Deel 2 van de wintersportfoto's (de foute) online HIER
Er staan wat plaatjes tussen :S :S

Gerrit: jou helden? De KretaBoys!

 |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gerrit: jou helden? De KretaBoys!
|
hahaha lolbroek:D, nou deze jongens ken ik niet zo goed, maar weet wel dat ze een leuk plaatje hebben gemaakt: Tjoeke Tjakke, "en je linkervuist naar voren, en je rechtervuist naar voren, en dan ff door je knienenn ennnne tjoeke tjake tjoekje tjakke TJAAA" ::p :p
maare ik wordt gvd elke x afgerekend op me apres ski avonturen he :mad: Ik draai ook nog trance hooor grrr en club en urban enzo. tegenwoordig sowieso bijna geen apres ski meer, apres ski is neergaande, verzadigingsfase, apres ski word ik underground nu :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hahaha lolbroek:D, nou deze jongens ken ik niet zo goed, maar weet wel dat ze een leuk plaatje hebben gemaakt: Tjoeke Tjakke, "en je linkervuist naar voren, en je rechtervuist naar voren, en dan ff door je knienenn ennnne tjoeke tjake tjoekje tjakke TJAAA" ::p :p
maare ik wordt gvd elke x afgerekend op me apres ski avonturen he :mad: Ik draai ook nog trance hooor grrr en club en urban enzo. tegenwoordig sowieso bijna geen apres ski meer, apres ski is neergaande, verzadigingsfase, apres ski word ik underground nu :p |
Hahahah dat nr deden ze ook 3x :D
Rustig maar, respect voor da Apres ski, en ook respect voor jou als dj. Want anders had je het niet geschopt tot dat TranceClassics feestje. Geen slecht woord over apres ski hoor, dat was allemaal een beetje ouwehoeren :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hahahah dat nr deden ze ook 3x :D
Rustig maar, respect voor da Apres ski, en ook respect voor jou als dj. Want anders had je het niet geschopt tot dat TranceClassics feestje. Geen slecht woord over apres ski hoor, dat was allemaal een beetje ouwehoeren :D |
no hard feelings hoor :p,apres ski is idd lekker ouwehoeren, ook goed op zn tijd vind ik |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hahaha lolbroek:D, nou deze jongens ken ik niet zo goed, maar weet wel dat ze een leuk plaatje hebben gemaakt: Tjoeke Tjakke, "en je linkervuist naar voren, en je rechtervuist naar voren, en dan ff door je knienenn ennnne tjoeke tjake tjoekje tjakke TJAAA" ::p :p
|
Hof van Holland laat je horen!!
werd elke avond minimaal 5 keer gedraait daar, op het begin wel geinig maar gaat snel vervelen |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Blik
Hof van Holland laat je horen!!
werd elke avond minimaal 5 keer gedraait daar, op het begin wel geinig maar gaat snel vervelen |
heb je die HANS teeuwen MIX vs. D devils welleens gehoord trouwens :eyes: |
|
|
| jp |
Avondje PSV - Top Oss (6-1)
 |
|
|
| Daveje |
zucht...dat veld...zoo..mooi...
arena..:whip: |
|
|
| jp |
| Heb me prima vermaakt. Ze hadden alleen de straalkachels iets hoger mogen zetten. Leuk op de eretribune 'Eindhoven de Gekste' zingen :stongue: |
|
|
| DJ_Siesta |
lol, heb je feyenoord ook gezien?? wedstrijd was zo saaiii dat de supporters met sneeuwballen gingen gooien:D
viel me noog mee dat ze niet op de spelers gooiden |
|
|
| DJ_Siesta |
lol, heb je feyenoord ook gezien?? wedstrijd was zo saaiii dat de supporters met sneeuwballen gingen gooien:D
viel me noog mee dat ze niet op de spelers gooiden |
|
|
|
|