return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Het grote TA-foto-topic (pg. 5)
View this Thread in Original format
Magicbas
Mooi fototje van de ingang van de Efteling waar ik afgelopen zondag was. Vind de ingang zoiezo mooi gemaakt, maar met de zon achter de voorste "hoorn" heeft het helemaal iets magisch!

Gemaakt met een Sony DSC-p72
Matthijs
quote:
Originally posted by Dr Oetker
Is dat niet gewoon smog?!


ze hebben inderdaad ook heel erg veel last van smog daar, maar wat je op die foto ziet is zeker niet alleen smog. Maar het klopt wel dat het er nooit helemaal helder is vanwege alle uitlaatgassen e.d., maar zo erg dat je nog maar zo weinig ziet als op die foto is het gelukkig nog niet.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by eieregooie

En dan hebben we hier nog zo'n typisch gevalletje van net jammer met een duif in Barcelona...



Die tegeltjes worden trouwens zo glad als ijs als het geregend heeft! Ben een keer op m'n plaat gegaan toen ik daar overheen sjeeste met de fiets :eek: :D !

Ik doe verder niet aan foto's maken (en ik kom daardoor veel te vaak op foto's :o ).
Dr Oetker


Tijdens hetzelfde moment in barcelona met ei...de kamikaze duiven..linke beesten zijn da!
eieregooie
Haha... idd linke soep daaro :D
franzelare
ik heb ook nog 500 barcelona foto's van een paar weken gelegen, waar willen jullie wat van zien :p
kolkiewolkie
NIKS! Ik hoef niet aan die veel te coole periode herinnert te worden :nervous: !

De plek op die foto is echt nog geen 200 meter van de plek waar ik onderuit ging trouwens :D .
New Wave
Op navolgeling van de duivenfoto :):

Matthijs
quote:
Originally posted by New Wave
Op navolgeling van de duivenfoto :)


mag het ook 'in navolging op' zijn?? :p
New Wave
quote:
Originally posted by Matthijs
mag het ook 'in navolging op' zijn?? :p


Hou je bek :)


EJH mensen van de ouwe garde, kenne jullie deze nog :p?:



Zo vind je nog eens wat als je je kamer aan het uitmesten bent :p
Glanis, jij staat hier ook nog op.:p

Eye-Riz
quote:
Smirnoff:

Een bloem, vakantie in september rhodos.


Een kat, zelfde vakantie.


Een Limoen aan een boompje


Lief poesje :D



MAUAHAHAHA :D NOU, WAT EEN GEWELDIG COMMENTAAR, echt... het is maar goed dat het er bij staat, anders had ik niet geweten wat de kunstzinnige voorstelling op de foto's was geweest :p :p
Ding Chavez
quote:
Originally posted by New Wave
Hou je bek :)


EJH mensen van de ouwe garde, kenne jullie deze nog :p?:

*foto*

Zo vind je nog eens wat als je je kamer aan het uitmesten bent :p
Glanis, jij staat hier ook nog op.:p


lol wanneer was dat ook alweer? 2001 toch?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 
Privacy Statement