|
Het grote TA-foto-topic (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Pila is niet irritant, hij ging zelfs achter de draaitafel met mensen op de foto :haha: |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by jp
Pila is niet irritant, hij ging zelfs achter de draaitafel met mensen op de foto :haha: |
Pila is ook niet irritant! Pila is een top gozer..... Jij bent een irritant ventje! haha :whip: |
|
|
| jp |
| Formuleer het dan anders :stongue: |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by jp
Formuleer het dan anders :stongue: |
irritant ventje! :whip: |
|
|
| jp |
| Ga eens echte muziek draaien of zo :toothless |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by jp
Ga eens echte muziek draaien of zo :toothless |
Volgens mij heb je echt geen flauw idee van wat ik allemaal draai?? haha |
|
|
| jp |
| Je draait o.a. om de feiten heen ;) |
|
|
| MaGiK54 |
| Gimme more pics or stfu.... |
|
|
| jp |
| Heb je zelf niks of zo? |
|
|
| MaGiK54 |
| Gaat ff kijken... |
|
|
| MaGiK54 |
Den Haag in de sneeew:

ff wachten picserver is traag :o |
|
|
| sndh |
Was vanmiddag naar Ijmuiden geweest om het grootste nog varende zeilschip ter wereld te zien, de Sedov uit Moermansk, Rusland!! Prachtig schip, echt geweldig! Wat foto's:

 |
|
|
|
|