|
Het grote TA-foto-topic (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
Tja, als je m zo mooi voorzet, dan mag je verwachten dat hij erin gekopt wordt...:o
en :wtf: met je gehoorbeschadiging, je had doppen in je oren!:crazy: :stongue: |
Ik zou zweren dat ik je net niet goed verstond :thepirate Dus ja, inkoppertje was wel op z'n plaats :D
BTW: mijn camera had duidelijk geen oordoppies :eek:
Oja: check DEZE draad ook naar eens :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| Ruub, wat kijk je toch altijd geil uit je ogen op foto's. Ik zou Remy bijna verlaten en bij jou intrekken! :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ruub, wat kijk je toch altijd geil uit je ogen op foto's. Ik zou Remy bijna verlaten en bij jou intrekken! :crazy: |
:tongue2 |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ruub, wat kijk je toch altijd geil uit je ogen op foto's. Ik zou Remy bijna verlaten en bij jou intrekken! :crazy: |
echt niet!!!, dat is geen optie.... :tongue2 |
|
|
| TimeportE |
Salamanca deze zomer
kon eff de full size foto niet vinden... maar vond em wel mooi :) |
|
|
| magrec |
Wat heb jij in salamanca gedaan Lucas? Hehe ben daar vorig jaar geweest. Sodeju wat kon je daar goedkoop zuipen. 1 liter bier voor 4 euro en daarna door naar café waar je voor 7 euro entree de hele avond gratis sangria kon drinken :p We zaten daar met mardi gras en al die amerikaanse studentjes gingen aardig los :rolleyes: ;)
Mooie foto van plaza mayor,
deze heb ik bij daglicht gemaakt toen:

 |
|
|
| jp |
3 GSM pics: Leeuwarden, Berlijn en Landsmeer


 |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
Wat heb jij in salamanca gedaan Lucas? Hehe ben daar vorig jaar geweest. Sodeju wat kon je daar goedkoop zuipen. 1 liter bier voor 4 euro en daarna door naar café waar je voor 7 euro entree de hele avond gratis sangria kon drinken :p We zaten daar met mardi gras en al die amerikaanse studentjes gingen aardig los :rolleyes: ;) |
Ik heb daar spaans gestuurd deze zomer, 4 weken.. Je kan daar echt belachelijk goedkoop naar de klote gaan.. Toko's onbeperkt drinken voor 4 euro :S .. En de chupitaria, genialiteit :) |
|
|
| magrec |
| jaaah de chupeteria haha kansloos was dat zeg. heb je op de universiteit van salamanca gestudeerd of bij mesker? Ik heb er namelijk een weekje spaans gevolgd,. Tenminste een poging gedaan tot :p Ik ben echt alleen de namen van alle toko's daar wel kwijt, behalve dan de chupeteria. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
jaaah de chupeteria haha kansloos was dat zeg. heb je op de universiteit van salamance gestudeerd of bij mesker? Ik heb er namelijk een weekje spaans gevolgd,. Tenminste een poging gedaan tot :p Ik ben echt alleen de namen van alle toko's daar wel kwijt, behalve dan de chupeteria. |
Heb bij Mester mijn spaans geleerd, erg gezellig.. wel veel nederlanders wat opzich wel erg leuk is maar ook een zware domper.. :) Zal af en toe misschien me laten zien op TA, en als ik dit jaar weer de tijd heb, een feestje meepakken.. :) |
|
|
| magrec |
| grappig daar hebben wij dus ook een weekje bij gezeten(MESTER). Onze lerares spaans wilde altijd graag een keer een groep meenemen naar spanje maar daar was nooit animo voor. Uiteindelijk ben ik samen met een klasgenoot en wat internationale studenten er wel heen gegaan. Bij een gastgezig gezeten en 's ochtends spaanse lessen volgen en 's middags vrij :p Dat ging al meteen helemaal fout. Paar van die nederlandse slettebakjes liepen daar ook rond (Jaartje of 17/18)en die lieten ons ff alle leuke kroegen zien. Er zat ook een tsjech in onze groep en ik heb nog nooit iemand zo zien zuipen. Niet goed wijs die gast haha. Die heeft in die hele week 1 les gevolgd :p Ik heb er maar 1 gemist :rolleyes: Je moet echt discipline hebben om niet iedere avond daar te gaan stappen. (en die discipline hadden we niet), respect voor die gastjes die daar een half jaar zaten en echt iedere avond los gingen en 's ochtends brak spaans moesten praten.. |
|
|
| jp |
Decibel Outdoor (klikbaar)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  |
|
|
|
|