|
Het grote TA-foto-topic (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Omdat ik die pic al eerder gemaakt had piemel |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Omdat ik die pic al eerder gemaakt had piemel |
Maak dan niets! :o |
|
|
| jp |
| Vervelend mannetje. Vriend van de Belgen. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Vervelend mannetje. Vriend van de Belgen. |
Moet toch iets doen......verveel me d epleuris.
rimmen?
heb je trouwens al antwoord op die sollicitatie gehad? |
|
|
| jp |
Ja lekker
Tijd om een Belgentopic te openen :o |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Ja lekker
Tijd om een Belgentopic te openen :o |
Heb je die baan? |
|
|
| New Wave |

Mooi oldschool boerderijtje in het durrup.

Oldschool schuur van voor de oorlog.

De grootste afzetter van allemaal. :o |
|
|
| ZZandirt |
mijn soon to be nieuwe vriendje:
 |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
mijn soon to be nieuwe vriendje:
|
witte herders roeleren. |
|
|
| Unique2701 |
| wat vindt de kat ervan? |
|
|
|
|