|
SWETA mixfestival?
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Jag snor en liten idé. ta på mig
Någon som är intresserad av att försöka göra något liknande för oss SWETA:s?
Bra concept - men är det genomförbart? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Klart det är Laszlo... kul grej !
Jag kan ställa upp med både schoutcast via 10Mbit och en mix...
Antar det bara är DJs från SWETA som får vara med ? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Klart det är Laszlo... kul grej !
Jag kan ställa upp med både schoutcast via 10Mbit och en mix...
Antar det bara är DJs från SWETA som får vara med ? |
Tänk att du var precis den jag hade i åtanke med din Shoutcast :D
Vad gäller jockar från SWETA så är det ju det som är hela grejen, men om det råkar visa sig vara brist på intresse så varför inte ta in en gäst eller två? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Tänk att du var precis den jag hade i åtanke med din Shoutcast :D
Vad gäller jockar från SWETA så är det ju det som är hela grejen, men om det råkar visa sig vara brist på intresse så varför inte ta in en gäst eller två? |
Superduper... vem vet kanske jag tom. kan styra upp mde äkta live på ett par set. Ska kika in mer på dom resurserna.
Okej med SWETAs i 1a hand då... |
|
|
| Gate 42 |
| Helt klart en rolig (stulen) ide! :D |
|
|
| jofawe |
| verkar ju som en heldag det där :) |
|
|
| CJ InterCity |
woohoo klart man är med på detta! :D
Vi har ju ett par kändisar på Sweta också *steve kommer i åtanke* ;) :cool: |
|
|
| Braxen |
| Låter som en smutt idé :) |
|
|
| Vizay |
låter kanoners, tror dock det skulle bli roligast å köra frammåt slutet av sommarn för jag kan tänka mig att många försvinner bort ganska snart. Blir roligare om fler får chansen att dels delta och givetvis lyssna också :)
ett tips bara, förinspela :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Vizay
låter kanoners, tror dock det skulle bli roligast å köra frammåt slutet av sommarn för jag kan tänka mig att många försvinner bort ganska snart. Blir roligare om fler får chansen att dels delta och givetvis lyssna också :)
ett tips bara, förinspela :p |
ja, absolut...ville bara kolla om intresse fans, men det verkar det ju göra...det finns ju ett gäng duktiga jocks som hänger här så varför inte..?
Laszlo
Steve
CJ Intercity
Vizay
Gate 42(?)
Jofawe(?)
Braxen(?)
Ni med frågetecken gillade idén men jag förstod inte om ni också ville delta?
Jag antar att Fred Acler, Smekbar med många fler också kan tänkas vilja ställa upp... |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Gate 42(?) |
Gate 42(?) - (?) = I'm in :D
Så länge det inte krockar med mina semesterplaner det vill säga ;) |
|
|
| ScuL |
| Jag kan väl delta, men blir detta livespelning eller inspelad? |
|
|
|
|