return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
SWETA mixfestival? (pg. 18)
View this Thread in Original format
RebeL9
quote:
Originally posted by CJ InterCity
jag är ingen expert, men det är möjligt att Steve riggat en automatisk spärr mot att ladda upp filer efter deadlinens slut?

ingen aning men det vore orättvist eftersom FTPn var nere iförrgår när jag skulle ladda upp den. Och igår var jag i Skövde hela dagen och kom hem först på natten .
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
eftersom det inte är en tävling utan en kul grej vi gör så är ju inte slutdatumet jätteblodigt. Så länge ett sändningsdatum inte är bestämt ännu så är det väl okej om ett par mixar droppar in nån dag sent imo. En timmes förlängning är ju inte så svårt att fixa med t.ex. :)

Dock bör väl datum sättas så fort det bara går.
Förövrigt har jag inte kunnat uppa skiten pga. min inspark osv, ere okej om den kommer in imorgon på morgonen eller ej? ni bestämmer...

Precis... det är ju inte så blodigt om några mixar kommer in i efterhand, tom. den rakade killen kallad Connector kan ju droppa in sin mix i sista sekund... Datumet är väl mer för att sikta mot ett mål typ.

Varför rebelNIO inte kan uppa förstår jag inte då fler har uppat sina saker redan utan problem... (vi PMar om den saken)

Vidare kan vi ju fundera på hur många timmar i sträck vi ska köra, vardag eller helg ?

Min tanke är att vardag är bättre då fler inte bokat upp sig för div. fester eller andra saker som man normalt tar på helgerna...
Kanske köra 20:00 - 00:00, en del måste ju upp och jobba/plugga så för sent är ju kanske inte helt lämpligt.
Vi kan ju också köra rubbet sen på en lördag som baksmällerehab... från what ever till sen natt...

Ett framtida projekt jag funderat på är detta med live... polarn Åke Ceder har ju vinyl/cd spelare hemma + BBB så alla möjligheter finns ju... i samband med en stor fest kanske... kanske rent av den 21a okt. efter AVB på MB.
Ska funderar och fila lite på den idéen
SteveTranz4ever
*Bumpar*

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har inte lyckats fixa min 24/7 FTP än men vi kör på denna så länge... uppe om dagarna

Adress: tranz.mine.nu
Usern: sweta
Passw: mix
PORT!: 7171

eller ftp://sweta:[email protected]:7171

Det går att uppa men inte ladda hem ;)

Skapa gärna en egen mapp typ "Mix By Rebel9"

BTW. kom på... skriv gärna en *txt/nfo fil med info. genre samt vad ni mixat den med, lite intressant info. vi kan skriva ut sedan när det är dags :gsmile:
Gate 42
quote:

Min tanke är att vardag är bättre då fler inte bokat upp sig för div. fester eller andra saker som man normalt tar på helgerna...
Kanske köra 20:00 - 00:00, en del måste ju upp och jobba/plugga så för sent är ju kanske inte helt lämpligt.
Vi kan ju också köra rubbet sen på en lördag som baksmällerehab... från what ever till sen natt...

Jag lägger min röst på att dela upp det på två sändningar under två vardagskvällar. Eller 3 Kvällar om vi får ihop 12 bidrag eller mer. I så fall så blir det 3 timmar musik om dagen i tre dagar. Blir väl rätt lagom med tanke på att folk har jobb, skola, familjer och sånt som tar en massa tid också. Sen finns det väl ingen som orkar lyssna på 12 timmar RAVE non-stop heller ;)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Gate 42
Jag lägger min röst på att dela upp det på två sändningar under två vardagskvällar. Eller 3 Kvällar om vi får ihop 12 bidrag eller mer. I så fall så blir det 3 timmar musik om dagen i tre dagar. Blir väl rätt lagom med tanke på att folk har jobb, skola, familjer och sånt som tar en massa tid också. Sen finns det väl ingen som orkar lyssna på 12 timmar RAVE non-stop heller ;)

3 timmar musik låter som en bra idé. 20-23 på vardagar tycker jag låter väldigt bra.
Braxen
avd. det där om att man reckar om flera ggr för att få det perfekt, så vill folk göra d så veerseegod, ja 'borde'/skulle kasnke gjort det för min va inte ens 80% tight .... men jag pallade inte ;) .. tycker d hör lite till själva grejen att d e en mix, pang boom, inga 'retakes' .. menmen, folk gör som dom vill .. :tongue2

*d där va jobbigt, b a k i s*
ScuL
quote:

jag har lyssnat på EDM i drygt 16 timmar igår :D
Gate 42
^ Just det, Q-Base var igår ja :D
Aja, men nu menar jag radiorejv liksom. Inte pallar man sitta framför burken och lyssna på mixar i 16 timmar i alla fall ;)
RebeL9
gött nu funka det iallafall :E
Connector
quote:
Precis... det är ju inte så blodigt om några mixar kommer in i efterhand, tom. den rakade killen kallad Connector kan ju droppa in sin mix i sista sekund...

Du är bara avundsjuk på allt hår som jag inte har!

Och yey! Nu kan jag ladda upp! =)

ScuL
quote:
^ Just det, Q-Base var igår ja :D
Aja, men nu menar jag radiorejv liksom. Inte pallar man sitta framför burken och lyssna på mixar i 16 timmar i alla fall ;)

javisst, då håller jag med :D :D
Smekbar
sista låten på mitt set går nu, så jag laddar upp om ett par minuter... Blev lite hektiskt så där är några missar, men det får funka :) orkar inte hålla på en massa :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement