|
SWETA mixfestival? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| de som vill (om det är någon) kan väll få köra 30 min? bara det är jämt antal så passar det ju ihop med de som vill spela på 60 eller? |
|
|
| X-scream |
tänkte 30 för att de e så många som ska spela.. spelar ju självklart hellre 60 (2 timmar hade vart optimalt men det går ju inte :) )
+1 på 60, let's klubb it!! :toothless |
|
|
| Gate 42 |
Kollar man på de inlägg som gjorts så leder just nu 30min's alternativet. ;)
Kanske ska kirra en poll om detta eller? Eller så utser vi en stackare som får sätta alla regler och så följer vi bara efter. Demokrati funkar inte när det kommer till dessa "svåra" beslut ;D |
|
|
| X-scream |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Kollar man på de inlägg som gjorts så leder just nu 30min's alternativet. ;)
Kanske ska kirra en poll om detta eller? Eller så utser vi en stackare som får sätta alla regler och så följer vi bara efter. Demokrati funkar inte när det kommer till dessa "svåra" beslut ;D |
Ja, varför inte? Eftersom Lazlo tog upp det hela så får han vara diktator, va sägs? :tongue2 :) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by X-scream
Ja, varför inte? Eftersom Lazlo tog upp det hela så får han vara diktator, va sägs? :tongue2 :) |
Låter rimligt, +1 |
|
|
| Braxen |
| han e ju borta till 2a september ! :nervous: |
|
|
| jofawe |
| han har nog tillgång till en dator ändå ;) |
|
|
| X-scream |
Steve då?
Eller så kan nån slänga upp en poll där vi röstar fram diktatorn! ;) |
|
|
| Dj P.A! |
Jag föreslår 60 min alternativet. Tycker att 30 min är alldeles för kort tid för att kunna "bygga" mixen och ge den lite egen karaktär.
Tror att om vi får en J-la massa drös med 30 Min mixar så kommer säkert många att låta ganska lika vad gäller stil och uppbyggnad. |
|
|
| DjAviander |
Ang. detta här nu då.
Vissa säger enbart hårdvara, andra säger att mjukvara som inte fixar Beatmatchning och likadant ska vara tillåtet, vad gäller? :conf:
Jag har ett halvtimmes (28:42) hard-trance set som jag skulle kunna bidra med men det är mixat via mjukvara men gjort live.
Spika allt så får jag antingen bli knäppt på näsan sen eller bidraga. |
|
|
| K-PAXian |
| Majoriteten, vad jag fått intryck av iaf, är för att det ska vara endast hårdvara, dvs CD och vinyl. |
|
|
| St_Andrew |
Eftersom ingen gör nått så skapa jag den här:
http://tranceaddict.com/forums/show...threadid=287632
Hehe.
Tar bort den om ni inte tycker det var en bra idé, men kändes att det inte hände nått här. Oh btw, jag ska inte vara med, har ingen utrustning/kunnande. |
|
|
|
|