|
SWETA mixfestival? (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by X-scream
Ah, så du fick tag på egna grejer :)
|
nej det var bara en dröm :(
att jag hade mixat en 60 min mix med massa Aquagen och Warpbrothers och annan kvalitetshardstyle |
|
|
| jofawe |
jag är klar med min nu... har lyckats få till den rätt okej tycker jag.
Med tanke på att det är första gången jag använder de grejerna så är det klart över förväntan :)
58 minuter är det =)
Uppar imorgon om det går för sig :nervous: |
|
|
| Vizay |
| har börjat skissa lite på mixen i huvudet, ska spela in den imorrn tänkte jag :) |
|
|
| Christian Ö. |
Yepp då blev mixen inspelad ikväll, blir lite melodisk/uplifting trance som avslutas med lite mer ÖÖÖS från mitt håll;) :D
Ska försöka hinna med och uppa den imorrn |
|
|
| jofawe |
fan.. jag lyssnade igenom min igen nyss..
Den var inte så tiptop som jag tyckte den var igårkväll.
Men vafan.. det är bra låtar iallafall ;) |
|
|
| DjAviander |
När sänds det undrar jag? Deadline är väl satt till 10:de sept.
Men sänds? :)
Har säkert missat något men men.. :tongue2 |
|
|
| Gate 42 |
Finns inget sändningsdatum bestämmt än. Beror lite på hur många som bidrar, hur långa mixarna är. Ska det vara en sändning, eller ska det delas upp? Vardag eller helg?
Vi får nog vänta tills Steve räknat ihop det hela efter den 10:e, sen får vi boka något och promota lite ;) |
|
|
| Braxen |
| ska man släppa tracklisten ? .. lr ska man låta den va hemlig ett litet tag till ? ;) :nervous: |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Braxen
ska man släppa tracklisten ? .. lr ska man låta den va hemlig ett litet tag till ? ;) :nervous: |
Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge ;)
Tycker vi väntar, lite mer spännande då :) Steve får lov att hålla ut med sina skratt/fniss osv tills seten spelas ;) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by anuga
Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge ;)
Tycker vi väntar, lite mer spännande då :) Steve får lov att hålla ut med sina skratt/fniss osv tills seten spelas ;) |
deal ! :tongue2 |
|
|
|
|