|
SWETA mixfestival? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Kamelen |
| behöver ni kan jag sponsra med shoutcast (100mbit) |
|
|
| Gate 42 |
Drog ihop en lista på de som visat intresse tidigare och ganska nyligen i tråden. Verkar bli en hel drös med mixar. Frågan är om man ska dra ner längden till 30 minuter så det inte blir så långt att lyssna på. 21 timmar är vi uppe i nu + - alla de små minuter folk går över och under på sina mixar.
Deadline? 10:e September är ett förslag, funkar för mig.
THE LIST
Laszlo
SteveTranzForever
Gate 42
CJ_InterCity
Dj P.A!
Jeremy H
Smekbar
dj christian
montana
Braxen
FredAcler
Connector
ScuL
Proximus
el_vez
Christian Ö
anuga
K-PAXian
Braxen
X-Scream
Rebel9
Vizay
Jofawe |
|
|
| Braxen |
| 30min låter vettigt, då blir d inte lika långtråkigt som d lätt blir annars .. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Drog ihop en lista på de som visat intresse tidigare och ganska nyligen i tråden. Verkar bli en hel drös med mixar. Frågan är om man ska dra ner längden till 30 minuter så det inte blir så långt att lyssna på. 21 timmar är vi uppe i nu + - alla de små minuter folk går över och under på sina mixar.
Deadline? 10:e September är ett förslag, funkar för mig.
THE LIST
Laszlo
SteveTranzForever
Gate 42
CJ_InterCity
Dj P.A!
Jeremy H
Smekbar
dj christian
montana
Braxen
FredAcler
Connector
ScuL
Proximus
el_vez
Christian Ö
anuga
K-PAXian
Braxen
X-Scream
Rebel9 | Kanske det... men jag tycker vi ska köra hårt på att det skall vara hårdvaru mixar... alltså CD, Vinyl eller Final Scratch...
| quote: | Originally posted by Braxen
30min låter vettigt, då blir d inte lika långtråkigt som d lätt blir annars .. |
Tvivlar på att dte blir långtråkigt men 1 timme är ju att föredra, man kan ju alltid köra 2-3 kvällar/nätter.... |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Tvivlar på att dte blir långtråkigt men 1 timme är ju att föredra, man kan ju alltid köra 2-3 kvällar/nätter.... |
Om det skulle vara 2-3 jockar irad som slänger på hardtrance/psy å sånt, som jag inte tål ;) då skulle d lätt bli ganska tråkigt, om d bara skulle va en halvtimme kanske man skulle stå ut, och då kasnke upptäcka nåra guldkorn eftersom man då kasnke lyssnar på hela .. iställe för å stänga av efter 2-3låtar .. men 2-3 kvällar är oxo ett alternativ !
my 2cents .. |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kanske det... men jag tycker vi ska köra hårt på att det skall vara hårdvaru mixar... alltså CD, Vinyl eller Final Scratch...
Tvivlar på att dte blir långtråkigt men 1 timme är ju att föredra, man kan ju alltid köra 2-3 kvällar/nätter.... |
Hmm, tror inte jag sa något om att folk skulle "mixa" på låtsas sätt. Men självklart ska det vara på riktigt. Hårdvara! Måste ju visa hur duktig man är på trainwrecks! :D
Du diggar 1 timme's set. Ja, kanske kan bli långtråkigt, kanske inte. Sen är det väl tveksamt att alla 21 hinner / vill eller kan få in en mix i tid så det kanske kan funka med 1 timme också. |
|
|
| Vizay |
| du glömde mig på den där listan :p |
|
|
| Gate 42 |
Ops, sorry. Fixat till det nu ;)
Även solen har sina fläckar.... |
|
|
| jofawe |
| du glömde mig med :whip: |
|
|
| Gate 42 |
Det var då sjävla FAN! :mad:
Snodde ju en påbörjad lista i början av tråden och fyllde på lite. La inte till några som sagt ja innan det inlägget, aja, kirrat biffen nu i alla fall... igen :D |
|
|
| mr_fisken |
| Känns som att om man ska kunna göra en rättvis bedömning måste man lyssna igenom alla mixar noga och med nöje och inte bara slarvlyssna. Tror 30min kan vara rätt lagom faktiskt. |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Känns som att om man ska kunna göra en rättvis bedömning måste man lyssna igenom alla mixar noga och med nöje och inte bara slarvlyssna. Tror 30min kan vara rätt lagom faktiskt. |
Det är ingen tävling ;)
För mig spelar d ingen roll, 30 lr 60min .. :thepirate |
|
|
|
|