|
SWETA mixfestival? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| K-PAXian |
Apkul idé!
Jag är jättegärna på! :) |
|
|
| Proximus |
jag vill också vara med.
men bara om jag får göra en hårdrocks mix! I KNOW YOU LOVE IT!!!
eller så får man återkomma i Augusti om man känner sig tillräckligt motiverad, men bra idé, get it going |
|
|
| Dj P.A! |
| När är det tänkt att vi skall köra detta då? Finns det något datum spikat ännu eller kommer den infon senare. Man vill ju få en ny och fräsch mix så nära inpå som möjligt. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
När är det tänkt att vi skall köra detta då? Finns det något datum spikat ännu eller kommer den infon senare. Man vill ju få en ny och fräsch mix så nära inpå som möjligt. |
Lite tidgare i tråden står det att vi funderar på att köra i aug. - sept.
Det brukar sägas till tydligt här på SWETA när nåt är i görningen... bara folk orkar titta genom trådarna så missar ingen inget...
Vinyl for life ! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Vinyl for life ! |
Vinyl :toocool: :toocool:
*snifff** :D |
|
|
| UncleDave |
| låter som en kul ide, jag gör gärna ett set också :toocool: |
|
|
| X-Samurai |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Klart det är Laszlo... kul grej !
Jag kan ställa upp med både schoutcast via 10Mbit och en mix...
Antar det bara är DJs från SWETA som får vara med ? | Jag kan bidraga med en 100mbit shoutcast, om så behövs, fast ingen mix dessvärre :( |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by X-Samurai
Jag kan bidraga med en 100mbit shoutcast, om så behövs, fast ingen mix dessvärre :( |
Sam in the house :D |
|
|
| el_vez |
fint, då hinner jag göra iordning lite reedits.
får se hur eklektiskt det blir, hehe |
|
|
| Christian Ö. |
Räkna med ett set från mig med!
Adda mig till lineup'en:D |
|
|
| Braxen |
| Hehe, nu blev man ju sugen ! :D |
|
|
|
|