return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
SWETA mixfestival? (pg. 17)
View this Thread in Original format
K-PAXian
Hmm.
Jag är lite perfektionist när det gäller inspelade mixar. Det var för många för att jag ens skulle kunna dela med den, samt att den drog över med 5 minuter...
Men nu blev det bra och jag är nöjd.

Fusk eller ej, jag tog åt mig friheten att spela in på nytt om det blev tok.
Hade det varit live hade jag fått ta det, men nu är det inte.
Gate 42
quote:
Originally posted by Smekbar
tänkte bara kolla om det kunde vara okej att jag laddar upp en mix på söndagkväll eller måndag eftermiddag..? är hos min flickvän nere i skåne just nu så jag kan inte spela in innan dess men skulle hemskt gärna vilja vara med o spela lite. har precis köpt ett par najsa nya tolvor också... :) kan det funka tror ni?

Jag tycker vi ska låta Smekbar langa upp sin mix söndag/måndag. Eftersom han inte kom inspringandes här på forumet kl 23:59 idag och börja skrika om att få förlängd tid utan kom ett par dagar innan och bad om det med en bra anledning till varför.

Så Smekbar, du har mitt godkännande att lämna in senare. Kan inte svara för alla dock..

Fan nästa gång vi har en sådan här grej måste vi ha en lekledare som bestämmer med en järnhand. Demokrati är inte bra i dessa sammanhang :D
jofawe
ah.. tolkningsfråga alltså ;)
iofs är det ju "live" i den meningen att vi alla (förhoppningsvis) använt äkta utrustning
Gate 42
Vadå? Småfel är väl ett måste, annars förstår man ju inte att det är mixat "på riktigt" ;D
jofawe
quote:
Originally posted by Gate 42
Vadå? Småfel är väl ett måste, annars förstår man ju inte att det är mixat "på riktigt" ;D

haha hahah.. ja då är det iiiinget tvivel om att min är det iallafall :P

Nåja.. vi får väl säga att det är ett bra låtval iallafall :P
K-PAXian
quote:
Originally posted by jofawe
ah.. tolkningsfråga alltså ;)
iofs är det ju "live" i den meningen att vi alla (förhoppningsvis) använt äkta utrustning

Ja nåt annat kör jag inte med, så där är inspelningarna alltid live. :)
X-scream
Man kan väl aldrig bli nöjd med sin mix? :)
Några få småmissar i min också, men överlag tycker jag den blev riktigt tajt :whip: :tongue2

Och, håller med Gate, en diktator hade nog funkat bäst i detta fall :toothless
Vizay
eftersom det inte är en tävling utan en kul grej vi gör så är ju inte slutdatumet jätteblodigt. Så länge ett sändningsdatum inte är bestämt ännu så är det väl okej om ett par mixar droppar in nån dag sent imo. En timmes förlängning är ju inte så svårt att fixa med t.ex. :)

Dock bör väl datum sättas så fort det bara går.
Förövrigt har jag inte kunnat uppa skiten pga. min inspark osv, ere okej om den kommer in imorgon på morgonen eller ej? ni bestämmer...
Gate 42
Lugnt för mig. Som du själv sa det är ju ingen tävling.

Så länge Steve orkar ha sin ftp igång är det väl bara att ladda upp :D
RebeL9
nyss hemkommen från Skövde. och jag kommer in på ftpn men det går inte att ladda upp. Inga rättigheter att skapa/döpa mappar. Vad är fel Steve?

Laszlo
Håller med er andra, om vi kör hela spektaklet nästa helg borde det inte vara några problem med att få ladda upp till och med ons-tors kväll...men datum är väl dags att spika snart så vi kan börja spamma vänner och fiender så vi får lite lyssnare :)
CJ InterCity
quote:
Originally posted by RebeL9
nyss hemkommen från Skövde. och jag kommer in på ftpn men det går inte att ladda upp. Inga rättigheter att skapa/döpa mappar. Vad är fel Steve?

jag är ingen expert, men det är möjligt att Steve riggat en automatisk spärr mot att ladda upp filer efter deadlinens slut?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement