|
SWETA mixfestival? (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
tja.. msn är väl ändå smidigast eftersom vi alla har det :)
btw.. jag börjar bli lite osäker på om jag vill att min mix ska spelas eller inte. |
|
|
| Gate 42 |
Om det är något som är rörigt så är det multichat's på MSN. Allas olika jävla färger och storlekar på texten, milslånga skärmnamn osv.
Nej tack. Får väl köra en tracklist topic istället där vi kan powerposta tills vi gör i brallan ;D
edit: Tog bort dubbelposten :) |
|
|
| jofawe |
| du menar powerposta som du redan gjort? ;) |
|
|
| RebeL9 |
| lägger min röst på IRC. det är enklast och smidigast. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
lägger min röst på IRC. det är enklast och smidigast. |
Fixa tutorial or stfu :D |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Fixa tutorial or stfu :D |
Tror nån redan gjort en, vänta lite så ska jag söka reda på det :)
Edit: Hitta den men länken var död, aja nån får göra en ny... Nån som känner sig manad... Annars e det gaska lätt att lista ut :) |
|
|
| DjAviander |
@Steve:
Enklaste IRC-programvaran är ju mIRC, så tanka och exprimentera lite.. Så lär du dig snabbt ;)
Edit: Såg Gate42s post om vår kanal. |
|
|
| Braxen |
| ja hade mirc förut, d ser krångligare ut än va d e, ända man behöver veta e ju vart man kliver in i 'rummen' såattsäga, sen finns d 4568olika andra grejer som man ändå aldrig pallar lära sig .. :eek: |
|
|
| jofawe |
starta programmet.. i öppningsrutan skriver man i servernamn (eller väljer i rulllisten).
Sen skriver man i nickname
Sen trycker man connect
Sen när man är ansluten så skriver man /j #swe-ta
sen är det inte så mycket mer. Har iofs inte använt IRC på 3 år :) |
|
|
| zoric |
| Jag är inne i alla fall. |
|
|
| Cloudburst |
| Tycker också att IRC vore smidigast... |
|
|
| K-PAXian |
| Kommer man verkligen in på samma kanal om man är uppkopplad på olika servrar? Har erfarenhet av att man inte ser varandra om man är på olika servrar. :conf: |
|
|
|
|