return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
SWETA mixfestival? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Laszlo
quote:
Originally posted by ScuL
Jag kan väl delta, men blir detta livespelning eller inspelad?


Det är nog enklast om vi kör förinspelat...mycket som måste klaffa om alla ska köra live hemifrån sina lyor...
Dj_Irish
Hehe, ingen dum idé det där. Beroende på när ni tänker köra det så är jag gärna med. Kommer vara borta de närmsta två veckorna dock så jag har svårt att sno ihop något roligt innan dess. :)
Vizay
en plan kan ju vara att folk får sommarn på sig att samla inspiration osv (eller kanske spela in direkt å låta ligga) å sen kör vi det hela frammåt augsti/september. Va tror ni om det? :)

då får alla tid på sig att få klart en inspelning osv utan att det ska krocka med semester och allt :)
CJ InterCity
Det finns nog inget tillfälle på sommaren då alla är här. Vissa reser tidigt, andra (jag inkluderat) reser i augusti. Kanske bäst att fixa ihop det till September? bara en idé alltså :)
Laszlo
yepps...september låter som en bra idé...
Braxen
jotack ja e gärna med å spinner lite :thepirate
DjAviander
Vicken schysst idé :)..
Längtar till september dårå ;)
FredAcler
Japp, jag är på :D:D
Kongo_kim
om man bara hade skills med TTs.
Connector
Låter kul.. jag är på =)

SteveTranz4ever
Vi kanske får en del nya eller mer aktiva SWETAs nu :toothless
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Vi kanske får en del nya eller mer aktiva SWETAs nu :toothless


Det får vi hoppas på...verkar som kurvan börjat dala neråt på sistone här .. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement