|
SWETA mixfestival? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| ska bränna en skiva med lite nya grejer sen blire ett pangset som ska spelas in imorrn :D |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Vizay
ska bränna en skiva med lite nya grejer sen blire ett pangset som ska spelas in imorrn :D |
sweet ;) blev oxo sugen, men vet inte vad för typ av musik jag ska snurra ... :p |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag ser till att mixa ihop nåt på vinyl dagarna innan det är dags... |
|
|
| Vizay |
| har vi ett specifikt slutdatum ännu? |
|
|
| Braxen |
| tror itne det, vore bra om d styrdes upp, samt längd på settet m.m .. |
|
|
| Vizay |
| längd känns ganska givet att det borde sättas till max 60min för att enkelt kunna lägga upp ett timetable när det ska shoutcastas :) |
|
|
| anuga |
nice! har missat denna tråden :)
Anuga bidrar med :) har inskaffat Numarks CDX, måste testas :) |
|
|
| K-PAXian |
Jag måste skaffa ny mixer och ny spelare. Så är det bara. Men till detta så får det bli dessa gamla grejer. :)
Ska vi komma överens om något datum? |
|
|
| Braxen |
Inspelat och ivägskickat senast lördag den 10 september ?
btw .. vem ska man skicka till ? :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag kan stå för FTP tills dess... återkommer när de börjar närma sig :) |
|
|
| X-scream |
Oj, klart man e på :)
Blir jag den ende som kör psykadeliskt? |
|
|
| RebeL9 |
| jag ställer också upp. funderar på en mix med allt från progtrance, tribal techno till psytrance. funky shait helt enkelt . |
|
|
|
|