|
SWETA mixfestival? (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Gate 42 |
Tycker också det. Tracklist ska postat medans settet spelas eller efter. Annars kan man i förväg veta vad som väntar, och då lyssnar man inte. För spänningen är borta.
Skulle själv ha spelat in lite prylar idag. Fick några nya plattor som jag ville leka med, men vad hände. Jo jag lekte utan att dra på inspelning, så jag får nog göra om det imorrn eller på lördag. Alltid ska man vara ute i sista minuten :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by anuga
Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge ;)
Tycker vi väntar, lite mer spännande då :) Steve får lov att hålla ut med sina skratt/fniss osv tills seten spelas ;) |
Jag tänker inte förlyssna nåt faktiskt :) Väntar så det blir lika spännande för mig...
DOCK.... vad har vi för max längd för en del är ju längre än 1 timme... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag tänker inte förlyssna nåt faktiskt :) Väntar så det blir lika spännande för mig...
DOCK.... vad har vi för max längd för en del är ju längre än 1 timme... |
Vi har sagt 60 min...kör på det...det är bara att ta och klippa mixen när timman är slagen och köra på nästa.... |
|
|
| X-scream |
hmm, nu uppade jag ju en 192kbps-mix..
fixar det sig självt när du sänder att den 'downar' det till 128 när det skickas ut? :conf: :wtf:
Eller ska jag skicka upp en 128a också.. |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by X-scream
hmm, nu uppade jag ju en 192kbps-mix..
fixar det sig självt när du sänder att den 'downar' det till 128 när det skickas ut? :conf: :wtf:
Eller ska jag skicka upp en 128a också.. |
det sköts automatiskt |
|
|
| RebeL9 |
| steve ftpn funkar ej :( |
|
|
| Smekbar |
| tänkte bara kolla om det kunde vara okej att jag laddar upp en mix på söndagkväll eller måndag eftermiddag..? är hos min flickvän nere i skåne just nu så jag kan inte spela in innan dess men skulle hemskt gärna vilja vara med o spela lite. har precis köpt ett par najsa nya tolvor också... :) kan det funka tror ni? |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Smekbar
tänkte bara kolla om det kunde vara okej att jag laddar upp en mix på söndagkväll eller måndag eftermiddag..? är hos min flickvän nere i skåne just nu så jag kan inte spela in innan dess men skulle hemskt gärna vilja vara med o spela lite. har precis köpt ett par najsa nya tolvor också... :) kan det funka tror ni? |
Nere i skåne!?!? dude, visit! :) Var i Skåne? |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by RebeL9
steve ftpn funkar ej :( |
nej eller hur, tänkte uppa men kommer inte in:S |
|
|
| CJ InterCity |
| har försökt hela kvällen utan att lyckas ta mig in på FTPn heller (klickade på direktlänken) så jag hoppas det går imorgon :o |
|
|
| Gate 42 |
| Är inte Steve nere i Lindköping och festar med Ron Van Den Beuken och Niklas Harding idag da? Det kan ju vara anledningen till att hans ftp inte är uppe? |
|
|
| CJ InterCity |
FASEN det är idag ju :eek: gah! funderade på att dra dit imorgon... men det är ju idag juh! :( :toothless
hmm då blir det inget festande för mig denna helg :clown: |
|
|
|
|