return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 
SWETA mixfestival? (pg. 26)
View this Thread in Original format
Braxen
ikväll ere ju champions league hahah ! ,, nämen fan börja ikväll ! .. men ja skulle jättegärna vilja att min mix spelas på torsdag eller fredag, borde väl gå att ordna ??
Laszlo
Vafan - har ju radion till åtta idag, sen ska jag iväg på stallet och vända plattor...hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm....
SteveTranz4ever
Ett himla strul... kanske e as dålig idé att ens köra på tisdagar... trist om få kan lyssna...
Braxen
ett alternativ isf är väl att skippa idag, å lägga till typ en timme på dom andra dagarna ?
Christian Ö.
Eller så kör vi nästa tisdag.
Är väl roligare om man hinner "promota" sändningarna till lite kompisar och så?
Jag röstar för nästa tisdag så alla verkligen vet att det sänds.
St_Andrew
Assså trodde ni redan bestämt för idag? Kommer ALDRIG bli av om alla håller på att sjuta fram det hela tiden :p
Christian Ö.
quote:
Originally posted by St_Andrew
Assså trodde ni redan bestämt för idag? Kommer ALDRIG bli av om alla håller på att sjuta fram det hela tiden :p

Håller med om att det är jobbigt att sljuta på det, men vi hade inte bestämmt något. Frågade igår om vi sa i dag men fick inget svar...
Tycker det skulle vara mycket bättre att köra nästa vecka så alla vet om när det sänds.
jofawe
Okej då klubbar jag det som självutnämnd kung, president och whatever över detta, att vi sänder det med start tisdag nästa vecka kl 20.

ÄR NI MED MIG??!!

Steve, du som skummat igenom dem, har du ett körschema?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
Okej då klubbar jag det som självutnämnd kung, president och whatever över detta, att vi sänder det med start tisdag nästa vecka kl 20.

ÄR NI MED MIG??!!

Steve, du som skummat igenom dem, har du ett körschema?

I'm with ya !

Har ett spelchema men det är inte klart till 100% :)
Då får Mr President starta en ny och tydlig tråd vars länk ska spridas till alla SWETAs.
Tar spelchemat över MSN...
Christian Ö.
quote:
Originally posted by jofawe
Okej då klubbar jag det som självutnämnd kung, president och whatever över detta, att vi sänder det med start tisdag nästa vecka kl 20.

ÄR NI MED MIG??!!

Steve, du som skummat igenom dem, har du ett körschema?

Aight:D Bra initiativ där! Nästa tisdag kl 20:00 smäller det:D
*väntar med spänning* på spelschemat;)

NooN
*Ställer om alarmet på mobilen* :rolleyes:
ScuL
:D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 
Privacy Statement