|
SWETA mixfestival? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| Har börjat kika lite på uppbyggnad och låtval i mitt sett, inte för å låta stroppig lr så, men fy fan vilka bra låtar jag kommer släppa :D :D |
|
|
| K-PAXian |
| Ska börja pilla med mitt imorgon. Får se vad det blir av det. :) |
|
|
| ScuL |
har just spelat in
det blev 57:33 för min del :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by ScuL
har just spelat in
det blev 57:33 för min del :) |
Vilken stil/genre? |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
Vilken stil/genre? |
hardstyle såklart.. |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by ScuL
hardstyle såklart.. |
kunde väl varit hardcore eller hard trance lika gärna? |
|
|
| X-scream |
Verkar som folk ställt in sig på att det blir följande regler:
- Minst 30 minuter
- Max 60 minuter
- Hårdvarumixat (Vinyl, CD, FS)
Vill verkligen ingen ta tag i o starta en ny tråd med slutgiltig info? :)
För i så fall kan väl jag göra det ;) |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
kunde väl varit hardcore eller hard trance lika gärna? |
japp men jag älskar HS mest. hur som helst, hardcore skulle antagligen varit för mycket för folket här :) o hardtrance hade också funkat bra, men antingen är det ingen annan som lirar HS så gör jag det :) |
|
|
| K-PAXian |
| quote: | Originally posted by X-scream
Vill verkligen ingen ta tag i o starta en ny tråd med slutgiltig info? :)
För i så fall kan väl jag göra det ;) |
Kanske en lineup vore bra innan dess? Eller nåt? :)
Vem hostar? Steve?
Lättare att fixa slutgiltig info efter sista datumet för att få vara med? :) |
|
|
| Braxen |
| lättast å trixxa lineup å sånt när allt e inskickat ... så man sorterar upp dom efter stil typ, så inte nån kliver in å lägger på hardstyle .. å den efter house .. inte för att d spelar så stor roll egentligen, men d är väl tänkt att d ska vara sorterat lite efter stil/bpm ? |
|
|
| X-scream |
ah ok..
Verkar inte vara benhårt med mixlängd då, vissa kör 30 vissa runt 60 :)
Spela in först, snacka sen.. :tongue2
Spelar in mitt imorrn, ska sikta på 60-70 minuter
edit: Öhm, 50-60 minuter mena jag ju. Eller mjaä, ska landa på 60 prick då :)
Antar att det inte är världens undergång om nån skulle landa på 62-63 minuter.. Går nog pussla ihop dem med 57-minutersmixar då :) |
|
|
| Gate 42 |
| Har vi sagt något slut datum när mixarna ska vara inlämnade? Har åkt på en dunderförskylning och hör knappt något på höger öra. Vore bra om man har ett par dar på sig att krya på sig innan man ska svettas framför spelarna... :D |
|
|
|
|