return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
SWETA mixfestival? (pg. 8)
View this Thread in Original format
jofawe
preics.. det är ju ingen tävling :)

Å tack Gate42... =)
K-PAXian
Så vad blir det? :)

30 eller 60 minuter?

30 minuter kan ju kanske bli roligare. Mer intensivt snabbt.
Medan 60 minuter kan bli roligt också. Mer tid och chans att göra lite av det. :)

Kan ju vara bra om detta bestäms så snart som möjligt så att man vet och kan börja röra ihop en mix. ;)
X-scream
30 minuter låtar lagom :)
Och bara hårdvara :whip: ;) :toocool:
mr_fisken
oj sorry, har inte tittat så noga på vad det igentligen gällde, trodet det var en tävling:D
Christian Ö.
quote:
Originally posted by X-scream
30 minuter låtar lagom :)
Och bara hårdvara :whip: ;) :toocool:

Nej fan heller, 30 min är alldeles för lite:eyes:. 60 minuter blir perfekt!
Håller med angående hårdvaror, bara hårdvaror:)
anuga
quote:
Originally posted by Christian Ö.
Nej fan heller, 30 min är alldeles för lite:eyes:. 60 minuter blir perfekt!
Håller med angående hårdvaror, bara hårdvaror:)

30 - 60 :), nej, jag håller med, 60 är precis vad som behövs, istortsätt alla optimerar sin mixing till 1 timme ändå.

Därför hade det varit rätt ball och höra en massa 30 mixar förvisso ;)
Braxen
ska vi klubba 60 då? (yrrol ..)
anuga
quote:
Originally posted by Braxen

+1
Vizay
quote:
Originally posted by Braxen

Tror inte någon har något emot det, som sagt tidigare så kan vi i värsta fall dela upp det på t.ex. flera kvällar osv. Kanske tom. varje kväll i en hel vecka? :)
RebeL9
tycker också 30 min räcker. är ju redan ett stort antal som ställer upp så 30 min borde räcka för någon att visa upp vad man går för.

ScuL
jag föredrar 60 (värför inte skapa en poll?)

förresten, jag antar att troligen inte alla som står på listan kommer att sända in (man vet hur det går..)
K-PAXian
Lägger nog min röst på 60 minuter också och att det delas upp över en helg t.ex.?
Mer action då. :) :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement