|
SWETA mixfestival? (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
preics.. det är ju ingen tävling :)
Å tack Gate42... =) |
|
|
| K-PAXian |
Så vad blir det? :)
30 eller 60 minuter?
30 minuter kan ju kanske bli roligare. Mer intensivt snabbt.
Medan 60 minuter kan bli roligt också. Mer tid och chans att göra lite av det. :)
Kan ju vara bra om detta bestäms så snart som möjligt så att man vet och kan börja röra ihop en mix. ;) |
|
|
| X-scream |
30 minuter låtar lagom :)
Och bara hårdvara :whip: ;) :toocool: |
|
|
| mr_fisken |
| oj sorry, har inte tittat så noga på vad det igentligen gällde, trodet det var en tävling:D |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by X-scream
30 minuter låtar lagom :)
Och bara hårdvara :whip: ;) :toocool: |
Nej fan heller, 30 min är alldeles för lite:eyes:. 60 minuter blir perfekt!
Håller med angående hårdvaror, bara hårdvaror:) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Nej fan heller, 30 min är alldeles för lite:eyes:. 60 minuter blir perfekt!
Håller med angående hårdvaror, bara hårdvaror:) |
30 - 60 :), nej, jag håller med, 60 är precis vad som behövs, istortsätt alla optimerar sin mixing till 1 timme ändå.
Därför hade det varit rätt ball och höra en massa 30 mixar förvisso ;) |
|
|
| Braxen |
| ska vi klubba 60 då? (yrrol ..) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Braxen
ska vi klubba 60 då? (yrrol ..) |
+1 |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Braxen
ska vi klubba 60 då? (yrrol ..) |
Tror inte någon har något emot det, som sagt tidigare så kan vi i värsta fall dela upp det på t.ex. flera kvällar osv. Kanske tom. varje kväll i en hel vecka? :) |
|
|
| RebeL9 |
| tycker också 30 min räcker. är ju redan ett stort antal som ställer upp så 30 min borde räcka för någon att visa upp vad man går för. |
|
|
| ScuL |
jag föredrar 60 (värför inte skapa en poll?)
förresten, jag antar att troligen inte alla som står på listan kommer att sända in (man vet hur det går..) |
|
|
| K-PAXian |
Lägger nog min röst på 60 minuter också och att det delas upp över en helg t.ex.?
Mer action då. :) :toocool: |
|
|
|
|