return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 
SWETA mixfestival? (pg. 25)
View this Thread in Original format
jofawe
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Your not alone my friend :toothless Ser fram emot att höra ditt !



du kommer bli besviken..

många kommer undra vad detär för skit..
Jeremy H
quote:
Originally posted by jofawe
du kommer bli besviken..

många kommer undra vad detär för skit..

Schtop it! Är ingen talangtävling det här :clown:
Ska bli kul o höra folks bidrag! :)
Laszlo
Har halkat efter lite grand - mixen jag spelade in till detta ändamål var jag tvungen att använda till ett annat tillfälle, så nu ska jag äntligen ta och spela in en ny mix...har bestämt mig för att köra lite äldre husklassiker...mixar med alla übernya osläppta undergroundplattor finns det säkerligen andra som tar hand om, så jag står för nostalgitripparna denna gång.. ;)

puss & kram
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
puss & kram



okej .. du är förlåten :P
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Har halkat efter lite grand - mixen jag spelade in till detta ändamål var jag tvungen att använda till ett annat tillfälle, så nu ska jag äntligen ta och spela in en ny mix...har bestämt mig för att köra lite äldre husklassiker...mixar med alla übernya osläppta undergroundplattor finns det säkerligen andra som tar hand om, så jag står för nostalgitripparna denna gång.. ;)

puss & kram

Även jag funderade på att köra gammalt först fast trance då... har en del klassiker på vinyl men de blev nytt iaf. :)
Braxen
Kör vi nu veckan som kommer eller ?
Christian Ö.
Vi bestämde väl att en person skulle agera "diktator", kommer inte ihåg vem det va men jag tycker iaf att han/hon ska spika datum, kör vi imorgon eller nästa vecka?
Känns som att det är mycket snack och liten verkstad, orkar knappt vänta längre:D
Gate 42
Vi satte aldrig någon i tronen så vitt jag vet. Dock la vi fram som förslag att man i framtiden nog bör ha en lekledare istället för att alla ska få bestämma datum, längd på mix osv osv osv...
Braxen
Lets get it eeeoooohhhhhnnnn ! *flåsar* :D

Kom igen nu, låtarnas bäst före datum håller ju på å gå ut !! ;)
SteveTranz4ever
Ska vi köra på ikväll ??????

"Bidraget"
Tis/3tim Ons/3tim Tors/3tim Fre/2tim Kl.20:00
"vann"...

jofawe
vore väl trevligt å få det överstökat? :)
NooN
Jag har ställt klockan nu, så jag hoppas ni börjar ikväll :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 27 
Privacy Statement