|
SWETA mixfestival? (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Jag har inte lyckats fixa min 24/7 FTP än men vi kör på denna så länge... uppe om dagarna
Adress: tranz.mine.nu
Usern: sweta
Passw: mix
PORT!: 7171
eller ftp://sweta:[email protected]:7171
Det går att uppa men inte ladda hem ;)
Skapa gärna en egen mapp typ "Mix By Rebel9"
BTW. kom på... skriv gärna en *txt/nfo fil med info. genre samt vad ni mixat den med, lite intressant info. vi kan skriva ut sedan när det är dags :gsmile: |
|
|
| Braxen |
| hm ja kan inte lägga till nånting ... :nervous: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Braxen
hm ja kan inte lägga till nånting ... :nervous: |
FTPn är online nu :) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
FTPn är online nu :) |
På så vis ! .. då försöker jag igen strax .. ;) |
|
|
| X-scream |
| quote: | Originally posted by RebeL9
min phat bass mix är klar. uppar snart |
Ah, så du fick tag på egna grejer :)
Steve: Vilken bitrate ska ni köra med ? 192? |
|
|
| Laszlo |
| oj, här går det undan...får spela in en mix ikväll eller imorgon. Får bli en Carola vs. Lena PH feat. Warp Brothers megamix... :toothless |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by X-scream
Ah, så du fick tag på egna grejer :)
Steve: Vilken bitrate ska ni köra med ? 192? |
Spela in den i 192 kbps... ju bättre kvalle desto bättre right :)
Sänder nog ut i 128kbps... |
|
|
| Gate 42 |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Får bli en Carola vs. Lena PH feat. Warp Brothers megamix... :toothless |
FAN! Du snodde min ide!!!!!! :whip:
Hann inte dra ihop någon mix denna helg, fick klart massa annat jobb dock som var "viktigare" ;) Men jag kirrar ihop en ny mix i veckan när mina nya färska skivor kommer. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by X-scream
Ah, så du fick tag på egna grejer :)
Steve: Vilken bitrate ska ni köra med ? 192? |
Kan ju köra 192 om någon vill ladda ner mixarna i bra kvalis, annars, 128 som radion ska sändas i |
|
|
| FredAcler |
| Jag får nog hoppa över den här gången. ADSL abbonemanget har inte kommit igång där hemma än, så jag kan tyvärr inte ladda upp nåt :confused: :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by FredAcler
Jag får nog hoppa över den här gången. ADSL abbonemanget har inte kommit igång där hemma än, så jag kan tyvärr inte ladda upp nåt :confused: :( |
Posta mig en CD annars :)
Du får adressen via MSN :) |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Posta mig en CD annars :)
Du får adressen via MSN :) |
Ok, ja så kan vi ju göra :) Tackar
Om du vill så kan du maila adressen till mig på
[email protected]
Vet inte när jag loggar in på msn igen *hehe* |
|
|
|
|