return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
SWETA mixfestival? (pg. 24)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Pluginet finns att tanka här: https://addons.mozilla.org/extensio...p?id=16&vid=735

När ni installerat, starta bara om FF och skriv in adressen som Scul angav här ovan. Piece of cake, till och med jag klarade av det - på fyllan dessutom. Cheers

Det var verkligen enkelt !
Är inne nu iaf som "Steve_"... enbart Steve fick jag visst inte vara.... Vem är "L" ?
Jeremy H
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det var verkligen enkelt !
Är inne nu iaf som "Steve_"... enbart Steve fick jag visst inte vara.... Vem är "L" ?

Quakenet är hyfsat stort så "Steve" var nog upptaget :)
L är en service-bot som kan ge personer olika status osv så att folk kan kontrollera sin kanaler och samtidigt behålla "ägandet" av dom även när dom inte är online.. Kanske inte så bra förklaring men :p

Ser fram emot att höra folks bidrag nu :) Synd att jag inte kunnat knåpa ihop ett eget bara..
RebeL9
fan jag känner mig plötsligt som en farfar när jag tänker efter. har hängt på Quakenet sedan 1997 :nervous:
Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
fan jag känner mig plötsligt som en farfar när jag tänker efter. har hängt på Quakenet sedan 1997 :nervous:


Samma år som mor och far skaffade internetuppkoppling därhemma. Någon IRC-nörd har jag aldrig varit, däremot hade jag en gång i tiden två sexsiffriga ICQ-konton (198893 och 192162 (de siffrorna sitter fortfarande kvar i ryggmärgen)) som jag skaffade någon gång på den tiden. Bägge blev dock stulna av någon konstig jävla anledning. :whip:

Nåja,,,back to topic
jofawe
quote:
Originally posted by Laszlo
Samma år som mor och far skaffade internetuppkoppling därhemma. Någon IRC-nörd har jag aldrig varit, däremot hade jag en gång i tiden två sexsiffriga ICQ-konton (198893 och 192162 (de siffrorna sitter fortfarande kvar i ryggmärgen)) som jag skaffade någon gång på den tiden. Bägge blev dock stulna av någon konstig jävla anledning. :whip:

Nåja,,,back to topic


lite lustigt att man kan sitt icq nummer utantill men inte sitt hemnummer.. hmm

Nåja.. hur ser pollen ut då?
ScuL
quote:
Originally posted by Laszlo
Samma år som mor och far skaffade internetuppkoppling därhemma. Någon IRC-nörd har jag aldrig varit, däremot hade jag en gång i tiden två sexsiffriga ICQ-konton (198893 och 192162 (de siffrorna sitter fortfarande kvar i ryggmärgen)) som jag skaffade någon gång på den tiden. Bägge blev dock stulna av någon konstig jävla anledning. :whip:

Nåja,,,back to topic


[ot]
har surfat sen 1993 :nervous: (14kbit dialup lol) .. icq har jag fortfarande (7-siffrig)

:D
Glorie
quote:
Originally posted by ScuL
[ot]
har surfat sen 1993 :nervous: (14kbit dialup lol) .. icq har jag fortfarande (7-siffrig)

:D


oj oj vare gick off topic :p första gången jag surfade var 1992. Då hade jag och min bästa kompis regelbundna Internetkvällar med popcorn och hemgjord dricka (Soda Stream). Sen satt vi samtidigt framför skärmen och chattade med folk på Aftonbladet.se
mitt icq-nummer är åttasiffrigt!!!:stongue: Avis? :p :p :p


kommer seten läggas upp nånstans, så de går att ladda ner? Skulle ev. vilja höra vissa personers. En har jag redan fått :D
Gate 42
Så vitt jag förstår kommer de att laddas upp under en begränsad tid efter att de har sänds, så att folk som missade vissa set kan dra hem dem i efterhand.

jofawe: Just nu leder detta alternativ i pollen:
Tis/3tim Ons/3tim Tors/3tim Fre/2tim Kl.20:00-->
jofawe
ah .. låter bra =)

det enda som inte kommer låta bra är mitt set.. eller vad man kan kalla det
RebeL9
quote:
Originally posted by Glorie
oj oj vare gick off topic :p första gången jag surfade var 1992. Då hade jag och min bästa kompis regelbundna Internetkvällar med popcorn och hemgjord dricka (Soda Stream). Sen satt vi samtidigt framför skärmen och chattade med folk på Aftonbladet.se
mitt icq-nummer är åttasiffrigt!!!:stongue: Avis? :p :p :p


kommer seten läggas upp nånstans, så de går att ladda ner? Skulle ev. vilja höra vissa personers. En har jag redan fått :D


Aftonbladet på nätet har bara funnits sedan 1994 och jag minns att de inte fick upp sin chatt förrän 1996. :toothless

jofawe
Glorie.. säker på att det inte var Torget?
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by jofawe
ah .. låter bra =)

det enda som inte kommer låta bra är mitt set.. eller vad man kan kalla det

Your not alone my friend :toothless Ser fram emot att höra ditt !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 25 26 27 
Privacy Statement