return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 
SWETA mixfestival? (pg. 20)
View this Thread in Original format
Gate 42
Steve?! Får du ihop något? Vore kul att se din syn på det hela eftersom det är du som avvarar bandbred osv för att detta ska kunna bli av.

Edit: Kan ju vara bra att få allas set spelade så vi vet vilka vi ska skicka som förslag till MB's luciakryssning också ;)
SteveTranz4ever
Jag har inte lyssnat igenom några men jag tänkte skumma som hastigast imorgon måndag och ge ut ett förslag på lineup här på TA samt nog göra en poll om vilka dagar som passar bäst...

Sen är frågan om vi ska låta djungeltrumman ljuda ryktesvägen eller om vi ska låta det gå en vecka innan... hur som haver så ska jag kolla igenom allt imorrn så tar vi beslut där efter :)
Braxen
Låter bra d Steve (Y)
SteveTranz4ever
Har skummat igenom lite som hastigast nu... vill inte höra för mycket utan ha min premiere samma kväll som er andra...
Tycker inte vi ska slänga upp å köra alla mixar redan imorgon... ingen idé att stressa... isf nästa vecka så hinner alla här på TA samt våra vänner får reda på det i tid...

Det låter väldigt spännande med alla olika mixar, så personligt...
Ska försöka planera upp en lineup av allt de här... kör nog oliak stilar varje kväll med sikte på att bygga mot det hårdare för varje mix...
TEX. house --> progressive --> trance --> techno

Också med tanke på längden som varierar en del... en del är 30min en del är mer än 60.
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
TEX. house --> progressive --> trance --> techno

Låter vettigt tycker jag...men försök ha ett liknande flow för varje kväll....Fyra timmar prog på en och samma gång kan bli kanska långtråkigt för många...
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
Låter vettigt tycker jag...men försök ha ett liknande flow för varje kväll....Fyra timmar prog på en och samma gång kan bli kanska långtråkigt för många...

ja precis det är ju tanken :)

Ser ut att kunna bli 4 kvällar om maxtid ska va 3 timmar...

blir isf. 3tim, 3tim, 3tim, 2tim (ex. tis,ons,tors,fre)
Gate 42
Kanon. Som sagt, en blandad line-up per kväll är bäst.

Sen får vi väl se till att samlas i SWETA's irc kanal när det hela bär av tycker jag ;)
Christian Ö.
quote:
ja precis det är ju tanken :)

Ser ut att kunna bli 4 kvällar om maxtid ska va 3 timmar...

blir isf. 3tim, 3tim, 3tim, 2tim (ex. tis,ons,tors,fre)

Aight, låter spännande:D
X-scream
Härligt Steve
Ser sjukt mycke fram emot o lyssna på maaassa musik nästa vecka då :)

quote:
Originally posted by Gate 42
Sen får vi väl se till att samlas i SWETA's irc kanal när det hela bär av tycker jag ;)

Japp!
Braxen
härligt att d börjar dra ihop sig, och lineupen verkar vettig, även om min mix kommer spelas typ första då :mad:

:haha:

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Braxen
härligt att d börjar dra ihop sig, och lineupen verkar vettig, även om min mix kommer spelas typ första då :mad:

:haha:

Små lyssnade litesom sagt på alla mixar och din var ju jävligt funkig å skön :)
Braxen
quote:
Små lyssnade litesom sagt på alla mixar och din var ju jävligt funkig å skön :)

Ssh ! avslöja inte för mkt !! haha .. it's all good ;) kul att du verkar digga =)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement