|
SWETA mixfestival? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| dj christian |
| jag undrar, får jag också vara med i leken? |
|
|
| Vizay |
klart du får ;)
det är absolut inga krav på dom som ska spela, det viktiga är att det är av sweta folk bara :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
klart du får ;)
det är absolut inga krav på dom som ska spela, det viktiga är att det är av sweta folk bara :) |
Och inga datagjorda mp3mixar tack :toothless |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
precis - ska vara hårdvara - cd eller vinyl, utöver de kraven så alla swettisar välkomna :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
precis - ska vara hårdvara - cd eller vinyl, utöver de kraven så alla swettisar välkomna :) |
|
|
| DjAviander |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Faak, ajdå :P. Blir till att skaffa sig utrustning fort då ;) :rolleyes: |
|
|
| Smekbar |
klart man är på :)
funderar lite på att kanske köra ett live-set, men räknas min laptop med ableton Live som hårdvara? :) vill ju inte göra lilla laszlo förbannad :p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Smekbar
klart man är på :)
funderar lite på att kanske köra ett live-set, men räknas min laptop med ableton Live som hårdvara? :) vill ju inte göra lilla laszlo förbannad :p |
hmmm...jag har aldrig testat Ableton och vet inte riktigt hur det funkar...är det koppliat till hårdvara som FS eller är det ren mjukvara? Vad tycker ni andra? |
|
|
| montana |
| jag kan koka up ett set om det behövs |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hmmm...jag har aldrig testat Ableton och vet inte riktigt hur det funkar...är det koppliat till hårdvara som FS eller är det ren mjukvara? Vad tycker ni andra? |
FS funkar men annars känns de lite väl plastigt...
Annars är det för simpelt och ointressant ! |
|
|
| Gate 42 |
Kan man scratcha i Ableton Live?
Regeln borde vara "if you can't scratch it, you can't use it" :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Jag kan göra ett helt set i "Adobe Premiere", kan tom. lägga in livepublik och klistra in scratch eller galna samplingar... :crazy: |
|
|
|
|