|
SWETA mixfestival? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| K-PAXian |
| Tror vi kom överens om 10 september. |
|
|
| Gate 42 |
| Låter bra det... Kladdar ner det i kalendern :D |
|
|
| Jeremy H |
Crap ;/
Då hinner jag inte knåpa ihop nåt set till dess.. men det kanske kommer nåt mer tillfälle?
Ska försöka få möjlighet att lyssna ändå :) |
|
|
| X-scream |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Crap ;/
Då hinner jag inte knåpa ihop nåt set till dess.. men det kanske kommer nåt mer tillfälle?
Ska försöka få möjlighet att lyssna ändå :) |
Tråkigt, men 2 cdspelare o 2 tt's finns till förfogande här :cool: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by X-scream
Tråkigt, men 2 cdspelare o 2 tt's finns till förfogande här :cool: |
var i GBG bor du? jag kommer över så leker vi ihop något 8) |
|
|
| Braxen |
| Funtar på å dra ihop settet imorn, dock inte lätt å välja låtar .. har en 'shortlist' på 25 låtar .. :tongue2 |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Braxen
Funtar på å dra ihop settet imorn, dock inte lätt å välja låtar .. har en 'shortlist' på 25 låtar .. :tongue2 |
försökte idag, men insåg att jag hade förfå låtar :/ försöker imorgon igen, får väl lägga till några ace:s, mixar lite hårdare trance förresten ;) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by anuga
försökte idag, men insåg att jag hade förfå låtar :/ försöker imorgon igen, får väl lägga till några ace:s, mixar lite hårdare trance förresten ;) |
hehe för få låtar, vilket privelegium ;) .. har bantat ner mina till en 10-12 st .. imorn skall d reccas ! :thepirate |
|
|
| X-scream |
Spelade in mitt efter lunch idag, blev rätt snyggt tror jag :)
Väldigt speciellt iaf, lär sticka ut rent musikmässigt under mixfestivalen :crazy:
| quote: | Originally posted by RebeL9
var i GBG bor du? jag kommer över så leker vi ihop något 8) |
Bor i bergsjön, en hållplats innan rymdtorget :whip: ;)
Bara o komma förbi med skivor o lira under efterm./kvällstid :) |
|
|
| Braxen |
| Spelade in mitt nyss, 58min tung hus, mixningen va inte alls va jag hade hoppats på :( .. hmm.. menmen, låtarna e bra iaf ! :cool: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by X-scream
Spelade in mitt efter lunch idag, blev rätt snyggt tror jag :)
Väldigt speciellt iaf, lär sticka ut rent musikmässigt under mixfestivalen :crazy:
Bor i bergsjön, en hållplats innan rymdtorget :whip: ;)
Bara o komma förbi med skivor o lira under efterm./kvällstid :) |
har 3 backar med trance som väntar på att snurras :)
vad har du för utrustning? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by RebeL9
har 3 backar med trance som väntar på att snurras :)
vad har du för utrustning? |
3 backar med PHAT BASS hoppas jag :toothless |
|
|
|
|