return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
SWETA mixfestival? (pg. 16)
View this Thread in Original format
Laszlo
Nu är min mix klar....59 minuter och 40 sekunder proggelliprog :)
Connector
Aj, kan inte vara med längre. FTP'n är inte online och nu måste jag dra några mil ifrån närmaste uppkoppling. Men mixa bra nu alla!
Christian Ö.
NU funkar ftp'n igen! Uppar mitt set just nu:D
Dj P.A!
Är klar med min mix nu. Drog tyvärr över lite på tiden. Den blev 61 min. Är ingen hejare på FTP servrar men skall det funka genom att klicka direkt på länken eller måste man ha program för att kunna uppa? (typ Cue FXP)
CJ InterCity
min mix är 58:30 så det jämnar nog ut sig :D om jag någonsin får upp den :clown:
Dj P.A!
Har laddat ner programmet CuteFTP nu men jag kommer heller inte in på servern. Får väl prova igen om ett tag.
Dj P.A!
Har lyckats uppa min mix nu. :toocool:
CJ InterCity
uppar min as we speak :cool:

har vi bestämt något datum än?
Gate 42
Som vanligt är man ute i sista stund. Men nu är det klart, ska fixa info lappen och uppa.

Jag eller ScuL lär ju bli sist i gänget som blir uppspelade, haha, så hårt :D

edit: Så, uppat och klart!

Låg 10 mixar uppe när jag titta runt lite efter att ha laddat upp. Jag tycker nog vi ska ta och dela upp det på två gånger. Själv pallar jag inte att sitta och lyssna i 10 timmar i sträck, och det vore ju kul att går höra vad alla på SWETA går för tycker jag :D
K-PAXian
Ska spela in den på nytt. Några missar jag är missnöjd med. Sen uppar jag min också. :)

jofawe
men det där är ju lite fusk väl?

jag uppade första försöket som inte gick åt skogen helt (dvs då jag råkar döda ena spelaren osv ..)

det kommer ni märka.
Laszlo
tja, det ultimata vore väl om alla kunde fått spela live :D Då finns det bara en chans...några skönhetsfel i min mix också, men det får duga .. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement