|
SWETA mixfestival? (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
| tusen och femtielva dvärgar!!! :whip: jag sticker till Österrike på söndag, är borta i 10 dagar... är det rätt att skjuta på hela kalaset för en stollig skånepågs skull? om ni kan finna det i era hjärtan blir jag lycklig som fasen, annars får ni ha det så roligt :clown: |
|
|
| Laszlo |
| Har du uppat någon mix? Isf borde det inte vara några problem...de andra mixarna kommer att finnas för nedladdning efteråt gissar jag på. |
|
|
| CJ InterCity |
japp det har jag... får nog bli nerladdning i efterhand för min del, bättre än inget :)
lite synd dock, hade gärna lyssnat live mer er gott folk :clown: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Laszlo
De andra mixarna kommer att finnas för nedladdning efteråt gissar jag på. |
Jupp !
Nån snackade om att hänga på mIRC... men fan jag har inte lärt mig det där omständiga chatprogrammet än :wtf:
Aldrig brytt mig om det.... kan inte nån göra en "tutorial" ? :) |
|
|
| Vizay |
jag har inte fått arslet ur å fått upp min mix ännu så jag får sitta ä skämmas å lyssna på er andras istället :)
Ser fram emot sändning iaf! :D |
|
|
| K-PAXian |
Nästa vecka?
Får tvinga mitt ex att låna ut sin dator just vid sändningstiderna då så att jag kan lyssna. Ska vara hos honom hela nästa vecka. :p
Ser fram emot detta och väntar spänt på slutgiltigt datum samt line up. :) |
|
|
| DjAviander |
Går det att undvika Onsdag..? Nämligen den enda dagen då jag har en kvällsaktivitet :tongue2
Ser fram emot det här helt sjukt mycket :crazy: |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by DjAviander
Går det att undvika Onsdag..? Nämligen den enda dagen då jag har en kvällsaktivitet :tongue2
Ser fram emot det här helt sjukt mycket :crazy: |
hehe d har jamä .. mån & ons .. så länge min mix inte spelas på nån av ovanstående dagar så e ja nöjd ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det är det här som är lite kruxet... alltid nån som inte kommer att kunna lyssna nån dag...
Ska fixa en omröstning ikväll :) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jupp !
Nån snackade om att hänga på mIRC... men fan jag har inte lärt mig det där omständiga chatprogrammet än :wtf:
Aldrig brytt mig om det.... kan inte nån göra en "tutorial" ? :) |
Samma här, tycker det verkar så jäkla omständigt så jag har aldrig orkat bry mig om det :p
BTW, tycker det låter klyftigt med en omröstning |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Hittade en gamal tråd om våran IRC kanal.
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=72013
Passade på att hoppa in där för att kolla läget... Eh, inte en käft där. Antar att IRC kanske är förlegat nu när det finna multichat på MSN ;) |
Tja, multichat på MSN är kanske ännu bättre idé... |
|
|
|
|