return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 
SWETA mixfestival? (pg. 21)
View this Thread in Original format
CJ InterCity
tusen och femtielva dvärgar!!! :whip: jag sticker till Österrike på söndag, är borta i 10 dagar... är det rätt att skjuta på hela kalaset för en stollig skånepågs skull? om ni kan finna det i era hjärtan blir jag lycklig som fasen, annars får ni ha det så roligt :clown:
Laszlo
Har du uppat någon mix? Isf borde det inte vara några problem...de andra mixarna kommer att finnas för nedladdning efteråt gissar jag på.
CJ InterCity
japp det har jag... får nog bli nerladdning i efterhand för min del, bättre än inget :)

lite synd dock, hade gärna lyssnat live mer er gott folk :clown:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Laszlo
De andra mixarna kommer att finnas för nedladdning efteråt gissar jag på.


Jupp !


Nån snackade om att hänga på mIRC... men fan jag har inte lärt mig det där omständiga chatprogrammet än :wtf:
Aldrig brytt mig om det.... kan inte nån göra en "tutorial" ? :)
Vizay
jag har inte fått arslet ur å fått upp min mix ännu så jag får sitta ä skämmas å lyssna på er andras istället :)

Ser fram emot sändning iaf! :D
K-PAXian
Nästa vecka?
Får tvinga mitt ex att låna ut sin dator just vid sändningstiderna då så att jag kan lyssna. Ska vara hos honom hela nästa vecka. :p
Ser fram emot detta och väntar spänt på slutgiltigt datum samt line up. :)
DjAviander
Går det att undvika Onsdag..? Nämligen den enda dagen då jag har en kvällsaktivitet :tongue2

Ser fram emot det här helt sjukt mycket :crazy:
Braxen
quote:
Originally posted by DjAviander
Går det att undvika Onsdag..? Nämligen den enda dagen då jag har en kvällsaktivitet :tongue2

Ser fram emot det här helt sjukt mycket :crazy:


hehe d har jamä .. mån & ons .. så länge min mix inte spelas på nån av ovanstående dagar så e ja nöjd ;)
SteveTranz4ever
Det är det här som är lite kruxet... alltid nån som inte kommer att kunna lyssna nån dag...
Ska fixa en omröstning ikväll :)
Christian Ö.
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jupp !


Nån snackade om att hänga på mIRC... men fan jag har inte lärt mig det där omständiga chatprogrammet än :wtf:
Aldrig brytt mig om det.... kan inte nån göra en "tutorial" ? :)

Samma här, tycker det verkar så jäkla omständigt så jag har aldrig orkat bry mig om det :p
BTW, tycker det låter klyftigt med en omröstning

Gate 42
Hittade en gamal tråd om våran IRC kanal.
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=72013

Passade på att hoppa in där för att kolla läget... Eh, inte en käft där. Antar att IRC kanske är förlegat nu när det finna multichat på MSN ;)
Laszlo
quote:
Originally posted by Gate 42
Hittade en gamal tråd om våran IRC kanal.
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=72013

Passade på att hoppa in där för att kolla läget... Eh, inte en käft där. Antar att IRC kanske är förlegat nu när det finna multichat på MSN ;)


Tja, multichat på MSN är kanske ännu bättre idé...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 [21] 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement