|
SWETA mixfestival? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
Nå? hur går det, är alla inskickade ? .. är ju ändå den 13onde nu.
Ska vi slänga upp en poll ang. dagar då vi ska sända lr liknande? .. så d börjar hända nått här :D |
|
|
| Gate 42 |
Tycker den som bistår med stream får avgöra när och hur han/hon vill sända. Såg att Steve och några till kunde fixa nice linor.
Den stora frågan är väl hur många lyssnare vi får. 10? 50?!!? 100+ !?!?!? :eyes:
Jag röstar för vardagskvällar om det går. 20-23, 19-22/23 något i den stilen. Inte alla på en gång helst ;) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Tycker den som bistår med stream får avgöra när och hur han/hon vill sända. Såg att Steve och några till kunde fixa nice linor.
Den stora frågan är väl hur många lyssnare vi får. 10? 50?!!? 100+ !?!?!? :eyes:
Jag röstar för vardagskvällar om det går. 20-23, 19-22/23 något i den stilen. Inte alla på en gång helst ;) |
sköter man det snyggt så kan man ju åtminstånde få de flesta som är aktiva här på TA + några fler, att lyssna, right? |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by jofawe
sköter man det snyggt så kan man ju åtminstånde få de flesta som är aktiva här på TA + några fler, att lyssna, right? |
jaa självklart. Tycker som jag tidigare nämnt att 20-23 på vardagar är bra sändningstider, tidigare går ju naturligtvis också bra men helst inte senare...
BTW, Ser att det är 13 set uppade just nu. |
|
|
| CJ InterCity |
| quote: | Originally posted by Gate 42
Den stora frågan är väl hur många lyssnare vi får. 10? 50?!!? 100+ !?!?!? :eyes:
Jag röstar för vardagskvällar om det går. 20-23, 19-22/23 något i den stilen. Inte alla på en gång helst ;) |
Exempel: någon av oss som är bra på grafik/design (inte jag då :p) kan slänga ihop en snygg signaturbild som vi kan använda. Om alla/fler har samma signaturbild väcker den större uppmärksamhet. Regel #1 i marknadsföring: blås alltid upp något nytt till en sensation ;)
Exempel: vissa av oss har egna hemsidor. Istället för att skriva "lyssna på min mix i SWETA festivalen" kan man skriva typ "lyssna på våra mixar i SWETA festivalen" -> då gör man också reklam för sina kära TA vänner :p
osv |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
Exempel: någon av oss som är bra på grafik/design (inte jag då :p) kan slänga ihop en snygg signaturbild som vi kan använda. Om alla/fler har samma signaturbild väcker den större uppmärksamhet. Regel #1 i marknadsföring: blås alltid upp något nytt till en sensation ;)
Exempel: vissa av oss har egna hemsidor. Istället för att skriva "lyssna på min mix i SWETA festivalen" kan man skriva typ "lyssna på våra mixar i SWETA festivalen" -> då gör man också reklam för sina kära TA vänner :p
osv |
Låter som väldigt kloka ord:D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Låter som väldigt kloka ord:D |
jag tycker vi gör reklam för min SWETA-mix...er andra skiver vi i.. :p |
|
|
| zoric |
| quote: | Originally posted by Laszlo
jag tycker vi gör reklam för min SWETA-mix...er andra skiver vi i.. :p |
Det var drygt sagt, Laszlo :D |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by zoric
Det var drygt sagt, Laszlo :D |
Vad grundar du det på??? :toothless |
|
|
| Cloudburst |
*räcker upp hand*
Jag är iaf intresserad av att lyssna. ;) |
|
|
| Dj P.A! |
Borde vi inte försöka lösa detta med att sätta igång ganska omgående?
Man vill ju att ens mix skall vara så ny och fräsch som möjligt ;) |
|
|
| Braxen |
| quote: | Originally posted by Dj P.A!
Borde vi inte försöka lösa detta med att sätta igång ganska omgående?
Man vill ju att ens mix skall vara så ny och fräsch som möjligt ;) |
Wordup, va sägs om tis, ons & tors nästa vecka ?? lets get it on ! |
|
|
|
|