|
Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
De posters hangen hier nu ook in Den Haag.....!
Heeft iedereen al kaarten? Wat kosten ze eigenlijk?
Weet niet 100% zeker of ik ga, maar lijkt me wel leuk!!
Pre en afterparty iig bij mij, als mensen dat leuk vinden. Kom je ook Franssie?
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| franzelare |
ben zeker vanplan te komen!!!
hoezo weet je niet zeker of je gaat? ga je niet als je hem niet krijgt voor flok?
je hebt zware concurentie hoor :p |
|
|
| Optimus |
| dr is alleen deurverkoop die avond. En after?:D jij wilt aleen maar slapen als het afgelopen is mwhaha:disbelief |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
De posters hangen hier nu ook in Den Haag.....!
Heeft iedereen al kaarten? Wat kosten ze eigenlijk?
Weet niet 100% zeker of ik ga, maar lijkt me wel leuk!!
Pre en afterparty iig bij mij, als mensen dat leuk vinden. Kom je ook Franssie?
Greetz,
SnuggLe |
10 euro'tjes dus het valt mee. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
je hebt zware concurentie hoor :p |
Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL.
Zullen we samen een serie maken? :)
Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet ;) op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo :D
Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND :D
Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan! |
|
|
| BaRTeZ |
Waarom zijn zulk soort dingen altijd 21+ :whip:
Ik ga me 2 weken niet scheren ofzo, iig proberen om binnen te komen
:( |
|
|
| Magic83 |
buuuhuuuuuhuuuuuuu ik wil ook :nervous:
klote zaterdagwerk :whip: |
|
|
| dj_spare |
| zo dan ik denk dat ik toch maar een keertje kom... heb tenslotte een Armada-shirt aangeschaft dus kan ik die lekker showen :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Waarom zijn zulk soort dingen altijd 21+ :whip:
Ik ga me 2 weken niet scheren ofzo, iig proberen om binnen te komen
:( |
Dan kom je er niet in, omdat je er onverzorgd uit ziet :toothless
Hoe oud ben je dan ?? |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahaha, jij hebt um ook aangevraagd? LOL.
Zullen we samen een serie maken? :)
Ga jij mee als ik um krijg (krijg ik toch niet ;) op mijn GL plaatsen, ik bij jou. Nemen we beide de cam mee ofzo :D
Nah, het boeit me niet. Dan maar geen pix maken en 10 euro dokken, BOEIEND :D
Maar het ligt niet daaraan hoor of ik ga......ligt aan andere zaken. Maar lijkt me wel supergezellig, ondanks dat ik niet van Armin hou. Gewoon leuk om met veel bekenden naar een feessie te gaan! |
lachen, wij gaan ook foto's maken. veel fotografen zo :D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
10 euro'tjes dus het valt mee. |
Correctie prijs is 12 pleurooo'tjes. |
|
|
| Optimus |
| bluh, eerst was het gewoon 10 euro, nu hebben ze het zeker verhoogd naar 12 euro omdat ze veel mensen verwachten:whip: |
|
|
|
|